W marcu 2016 roku rozpoczęła się kampania promocyjna marki Kret, która potrwa do końca b.r. Kampania obejmuje reklamę żeli do WC w telewizji – billboard sponsorski przed wybranymi programami stacji głównych TVN, Polsat i stacji tematycznych TVN oraz w Internecie, szczególnie na kanałach video (player.pl, vod.pl
i serwisach grupy Onet). Dodatkowo działania wesprze kampania display na kobiecych i wnętrzarskich serwisach tematycznych i w sieci GDN.
Głównym kanałem komunikacji z konsumentami jest nowa strona internetowa marki www.kret.eu. Nowoczesny serwis to nie tylko przedstawienie pełnej gamy produktów marki Kret, to również sprawdzone porady, ciekawostki i 38 lat rynkowej historii. To baza ekspertów, zbiór wiedzy na temat higieny i czystości w domu. Nowa strona oferuje informacje i poradnictwo, ale również buduje społeczność. W tym celu zostało stworzone miejsce porad, w które marka zaangażuje konsumentów i dzięki którym pozna lepiej ich potrzeby. Strona przewiduje aktywizację konkursową konsumentów. Pierwszy ogólnopolski konkurs „KRET PORADZI” wystartował 15go marca. Do wygrania jest sprzęt AGD i zestawy do sprzątania. Szczegóły na stronie internetowej www.kret.eu
Za obsługę kampanii i zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy Intermedia www.dmintermedia.pl.