Rozpoczyna się Tydzień Czystych Okien!

23 marca 2015, dodał: PRSense
Artykuł zewnętrzny

Tydzień Czystych Okien to zapoczątkowane przez LEIFHEIT wydarzenie, które zagościło w „kalendarzu świąt nietypowych” na stałe. Wszyscy kochający oglądać świat przez nieskazitelne czyste okna, mogą dołączyć do grona celebrujących Tydzień Czystych Okien w dniach 23-29 marca.

Myć okna można na wiele sposobów. Niektóre z nich przekazały nam nasze mamy i babcie. Z często zasłyszanych, sprawdzonych przepisów na czyste okna, wyłania się obraz męczącego szorowania, namaczania, tarcia, wycierania czy polerowania. Często z użyciem (obok samej wody) „sekretnych substancji” wspomagających efekt czystości jak cytryna, ocet, mydliny, płyn do naczyń, itp., itd.

Jednak świat idzie do przodu, z każdym dniem przynosząc nam nowe zdobycze techniki i już nie musimy w pocie czoła doprowadzać okien do lśnienia. Zalewając przy okazji wszystkie parapety, a często i podłogę. Teraz każdy fan lśniących powierzchni może skorzystać z jedynego w swoim rodzaju odkurzacza do okien – LEIFHEIT WINDOW VACUUM. Urządzenie zamieni żmudne mycie okien w zajęcie dziecinnie proste i niezwykle szybkie. Czas potrzebny do umycia wszystkich okien skraca się do minimum. Prostota mycia z wykorzystaniem odkurzacza polega na zmoczeniu okna myjką i przejechaniu po nim ssawką odkurzacza. Kierunek nie ma tu znaczenia, okna błyszczą niezależnie od tego czy odkurzamy je od góry do dołu, na boki czy trzymając odkurzacz do góry nogami. Kilka ruchów i gotowe! Okna mienią się krystaliczną czystością.

Leifheit zaprasza także do udekorowania okien własną aranżacją. Dzięki czemu w oknach pojawią się cieszące oko elementy, wpływając tym samym na wzbogacenie doznań wizualnych nas, jako gospodarzy, ale również patrzących w nasze okna przechodniów.

Tydzień Czystych Okien to inicjatywa mająca na celu propagowanie idei czystych okien w budynkach, znajdujących się w czystych przestrzeniach. LEIFHEIT chce w ten sposób wpłynąć na poprawę jakości otoczenia, w którym żyjemy. Chce także by wydarzenie to miało również wymiar symboliczny, pokazując najlepsze ceny Polaków, biorących udział w Tygodniu Czystych Okien – ich szerokie horyzonty oraz świadomość i wrażliwość na to jak wygląda przestrzeń, w której żyją.