Marka obuwnicza Nessi od dwóch sezonów uczestniczy w pokazach mody organizowanych w całej Polsce. Zawsze i niezmiennie zależy nam na promocji kolekcji butów na najwyższym poziomie, co jest chyba naturalne w takich okolicznościach. Zazwyczaj sama prezentacja butów wypada zadowalająco. Ale nie tym razem. Teraz było perfekcyjnie! Organizatorom Gali należą się wielkie ukłony, ponieważ wszystkie elementy układanki, na jaką składał się event chodziły, jak w szwajcarskim zegarku.
Modelki w butach z kolekcji Urban Style w kreacjach Oxany Pastushki i Eli Tahari wypadły zachwycająco, muzyka grała odpowiednio głośno, prowadzący z urokiem prezentował uczestników, bannery wyeksponowane we właściwych miejscach. Jeśli dodamy, że dopisała publiczność, starannie wystylizowana stosownie do okazji, premierowe BMW było granatowe i szykowne, a tort wielkości pola do gry w polo wyśmienity, wyjdzie nam suma stanowiąca tytuł wpisu.
www.nessi.com.pl
www.facebook.nessi.com.pl
Dziękujemy portalom www.backstage-show.pl, www.urodaizdrowie.pl i www.miastokobiet.pl, za to, że przyjęły zaproszenie Nessi i objęły patronat Medialny nad całą Galą.
Zdj. 2750 Irmina Przybyłowska z magazynu Bsinesswomanlife, organizatorka Gali z Anną Szymczak, odpowiedzialną za wizerunek marki obuwniczej Nessi
Zdj.2772 Dorota Rojek z Polsat News i Anna Szymczak, obie w butach marki Nessi z kolekcji Urban Style.
Zdj. 2867 buty Nessi na czerwonym dywanie ( uzupełniały kolekcję Oxany Pastuski )
Zdj. 2872 czarne czółenka Nessi jako uzupełnienie formalnej kreacji od Eli Tahari
Zdj. 3138 Anna Szymczak w rozmowie z projektantką sukni prezentowanych na Gali, Oxaną Pastushką
Zdj.2793 Robert Sikora , współwłaściciel marki Nessi w rozmowie z Dorotą Rojek z Polsat News i Anną Szymczak – nie ma wątpliwości, że rozmawiają o butach.
Zdj.2749 – materiały promujące markę Nessi
Foto: Ewa Służyńska/ PRomotion Instytut