Profesjonalna gosposia na zamówienie – Domestina.pl

4 marca 2016, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

 

Inteligentny dom to pojęcie, które ostatnio zyskuje na popularności. Nie powinno to jednak dziwić- personalizacja usług, planowanie własnego czasu, sprawia, że życie codzienne przebiega bez zakłóceń i pozbawione jest zbędnych ograniczeń. Tak zwane sprytne rozwiązania, dzięki którym oszczędzamy czas i możemy go nieco zyskać dla siebie czy rodziny coraz bardziej popularne na rynku. Inteligentny dom to również inteligentna usługa. Za pomocą jednego kliknięcia w Internecie możemy zatrudnić gosposię do domu. To wysoko wykwalifikowany personel, który pomoże nam w prowadzeniu gospodarstwa domowego. Wszelkie prace domowe typu sprzątanie, cerowanie, prasowanie zostaną wykonane przez gosposię bez żadnego problemu i zawsze na czas.

domestina_1

Dom to nasz azyl

Prawdą jest, że nasz dom to nie tylko „twierdza”, to również miejsce gdzie chcemy się czuć bezpiecznie i komfortowo. Jeśli chodzi o pomoc w domu bywamy też ostrożni. Zatrudniając kogoś chcemy mieć absolutną pewność, że możemy wyjść i zostawić dom „pod właściwą opieką”. Dlatego bardzo często zatrudniamy kogoś wyłącznie z polecenia. Platforma Domestina.pl chce zmienić ten stan rzeczy. Nowa marka na polskim rynku skupia się na trzech, niezbędnych korzyściach w procesie decyzyjnym. Pierwsza to doskonale przeszkolone według wewnętrznych standardów, legalnie zatrudnione gosposie, druga łatwa i szybka rezerwacja usługi on – line (mniej niż minutę). Trzecia to przyjaźnie skalkulowana cena.

domestina_2_lg

Jak to działa?

Usługę łatwo zamawiamy przez rejestrację na stronie internetowej www.domestina.pl. Użytkownicy platformy wprowadzają wszelkie dane potrzebne do zrealizowania zlecenia. Ta informacja jest widoczna zarówno dla zlecającego, jak i dla gosposi od początku procesu rejestracji. Gosposia ma dokładną wiedzę na temat wizyty, jej terminu i miejsca realizacji usługi. Płatności za usługę odbywają się wyłacznie bezgotówkowo, za pośrednictwem strony internetowej.

Pensja gosposi jest w dużej mierze oparta na opinii Klienta. Klient ocenia jakość usługi po każdej wizycie Gosposi i ma wpływ na jej wynagrodzenie. Dlatego usługa jest wykonywana przez pracowników z najwyższą starannością.

domestina_3

Model biznesowy, który wprowadza Domestina ma jeden cel – nową jakość usługi na rynku. Dodatkowym bonusem dla klientów jest pełne ubezpieczenie pracownic Domestiny oraz ubezpieczenie ruchomosci, jakie Klienci powierzaja gosposiom do sprzątania.

Co mogę zamówić?

Przede wszystkim profesjonalną pomoc domową. Gosposia Domestiny wykracza poza stereotyp „pani do sprzątania”. Jeśli gosposia zauważy, ze masz w domu niezacerowane rzeczy, oberwane guziki – wykona to za Ciebie. Wszelkie prace polegające na prasowaniu, pomocy w wymianie ręczników, pościeli, zasłon, a nawet drobna pomoc w aranżacji przestrzeni życiowej – to również zadania dla gosposi Domestiny. To usługa, która może Cię odciążyć we wszelkich pracach domowych na które nie masz czasu, umiejętności lub ochoty. Jednym słowem to usługa, która wykracza poza standardowe oczekiwania Klientów.

domestina_4

Domestina skupiona jest na dostarczaniu usług najwyższej jakości, która może być utrzymywana i gwarantowana poprzez regularne wizyty Gosposi. Dlatego Domestina oferuje swoim Klientom usługę najwyższej jakości z klasy „premium” – usługi abonamentowe. Usługi abonamentowe gwaratują zawsze tę sama Gosposię, ten sam czas realizacji usługi oraz ten sam wysoki standard.

domestina_6

Czterogodzinne wizyty Gosposi to przełomowe rozwiązanie w tym sektorze usług, które pozwala Domestinie osiągać główne cele. W ramach 4-godzinnych wizyt Domestina oferuje kompleksowy serwis premium: od posłania łóżek zgodnie ze standardem 5 gwazdkowych hoteli do posprzatania każdego kąta w domu.

Cena 4 h usługi marki Domestina:

Od 129 do 142 zł za 4 h pracy

Więcej informacji na stronie: www.domestina.pl

Domestina.pl

Domestina to bułgarska marka stworzona przez dwóch założycieliVladislava Simova i Nikolay Kazmina. Obaj posiadali różne doświadczenie w biznesie. Nikolay pochodzi ze świata biznesu branży IT. Vladislav to przedsiębiorca od urodzenia.

W zasadzie w wieku 18 lat po prostu zaplanował, że zostanie biznesmenem. Razem postanowili stworzyć Domestinę. Firma jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w Bułgarii. Stała się synonimem usług najwyższej jakości. Firma otrzymała wyróżnienie dla najbardziej obecującego startupu w 2015 roku. Rok 2016 to rok przełomowy dla marki. Marka planuje podbić inne rynki. Polska jest pierwszym rynkiem, którym zainteresował się bułgarski lider.