Premiera nowej linii superfoods od Purelli

19 kwietnia 2019, dodał: Marta Dasińska
Artykuł zewnętrzny

Purella Superfoods rozszerza swój asortyment o produkty typu superfoods zawierające wyjątkowe wartości odżywcze jako dodatki do codziennej diety. Konsumenci znajdą wprowadzone nowości w kategorii przypraw, gdzie firma będzie lokować swoje produkty. Obok czarnuszki czy surowego kakao konsumenci będą mogli znaleźć w portfolio firmy najbardziej wartościowe składniki typu superfoods jak: moringa, maca, jagody acai czy maqui, camu camu, baobab oraz białko konopne – łącznie 25 SUPER produktów.

Superżywność od Purelli

Pierwsze produkty pojawią się w sieci drogerii Rossmann na początku maja br., a nastepne już w czerwcu w kolejnych sieciach współpracujących z firmą. Cała linia to 25 starannie wyselekcjonowanych produktów, które można w łatwy sposób dodać do codziennej diety, od pożywnego śniadania przez obiad i deser na lekkiej kolacji kończąc. Wsród nowości znajdziemy takie produkty jak jagody maqui, lucuma – naturalna alternatywa cukru, kruszone kakao w lucumie, miechunka, camu camu czy baobab. Większość produktów posiada certyfikat BIO, który daje gwarancję najwyższej jakości.

Produkty będą dostępne w opakowaniach 21 g-45 g, a niektóre jak np. sól himalajska, cukier kokosowy, czy mąka kokosowa w gramaturach 100-200 g. Większość produktów Purella kształtuje się w cenach półkowych pomiędzy 2,99-6,99 zł za sztukę.

Wygodne, małe opakowania będą utrzymane w nowoczesnym, prozdrowotnym nurcie z motywem serca z superfoods podzielonego na pół – z jednej strony pięknie wyglądające rośliny i owoce z jakich powstaje produkt, a z drugiej ich wersja w proszku gwarantująca zachowanie większości wartości odżywczych. Białe tło, czytelne ikony oraz zrozumiały przekaz jednoznacznie wskażą konsumentowi, jak i dlaczego używać dany produkt, ułatwiając wybór i pokazując specjalnie przygotowane przepisy przez Anię Starmach.

W 2018 roku nasza firma przeprowadziła szereg badań i analiz rynku we współpracy z agencją badawczą IQS. W naszych analizach wykorzystaliśmy, również badania rynkowe firmy Mintel oraz Nielsen Shopper Trends. Chcemy być absolutnie pewni, że wprowadzając nową, tak dużą linię produktów na rynek spełnimy oczekiwania naszych konsumentów oraz sieci handlowych. Nasze produkty kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców, którzy na co dzień niekoniecznie odwiedzają półki ze zdrową żywnością, ale chcą w prosty sposób uzupełnić swoją codzienną, tradycjną dietę w zdrowe składniki – mówi Michał Czerwiński, Prezes Zarządu Purella Superfoods.

Odpowiedź na potrzeby konsumentów

Nowa linia produktów Purella Superfoods jest odpowiedzią na silne trendy rynkowe oraz ewoluujące potrzeby konsumentów, którzy poszukują sposobów, jak zdrowo, niewielkim kosztem i w łatwy sposób, na co dzień wzbogacić swój jadłospis. To naturalna dawka niezbędnych witamin i minerałów zawarta w jednej łyżeczce.

W dobie, kiedy bycie fit i healthy stało się bardzo ważną częścią naszego życia, a nie tylko krtókotrwałą modą coraz chętniej stawiamy na produkty o wyjątkowych wartościach odżywczych. Z satysfakcją mogę powiedzieć, że po długim etapie przygotowań oraz badań rozpoczynamy nowy etap działalności firmy i rozwoju rynku. Dzisiaj dajemy każdemu konsumentowi możliwość włączenia w prosty i niekosztowny sposób składników typu superfoods do swojej diety. Uzupełniamy kategorię przypraw i dodatków do jedzenia produktami zawiarającymi wyjątkowe wartości odżywcze – zaznacza Artur Gajewski, Dyrektor Marketingu Purella Superfoods.

Wchodząc w kategorię przypraw i dodatków, Purella chce zaprosić klienta do podróży kulinarnej, która będzie inspirowana poradami i przepisami od Ani Starmach. Superfoods w kategorii przypraw i dodatków będzie szansą na dywersyfikację i urozmaicenie kategorii i wygenerowanie dodatkowej wartości bez kanibalizacji obecnego asortymentu. Dodatkowo Purella będzie w stanie podnieść koszyk zakupowy klientów, którzy dokonują standardowych zakupów przypraw do gotowania. Dzięki takiej strategii marka jest w stanie dotrzeć do szerokiego grona klientów, którzy do tej pory nie znali produktów superfood.

Marka Purella startuje właśnie z nową linią produktową, rozszerzając portfolio o kolejne superfoods. Na konferencji prasowej, która odbyła się 15 kwietnia w warszawskiej Hali Koszyki firma zaprezentowała nowości, które już niebawem pojawią się na rynku. Podczas spotkania po raz pierwszy przedstawiono mediom ambasadorkę oraz udziałowca marki Purella – Annę Starmach. Uczestnicy spotkania mogli spróbować dań przygotowanych przez kulinarnego eksperta.

Debiut nowej linii superfoods

Spotkanie rozpoczął Prezes Purella, Michał Czerwiński, który przedstawił gościom ideę pozycjonowania superfoods w kategorii przypraw oraz opowiedział o modelu biznesowym i ofercie produktowej. Jak zaznaczył, superfoods to nowa kategoria produktów, która rewolucjonizuje codzienne gotowanie, dopełniając dania o cenne dla organizmu wartości odżywcze.

Na świecie rynek superfoods rozwija się bardzo dynamicznie, natomiast w Polsce ma wiele barier. My je wszystkie przebadaliśmy, przemyśleliśmy i opracowaliśmy finalny koncept. Jak się okazało problemem dla konsumenta jest cena i gramatura, ponieważ w Polsce do tej pory produkty te były za duże i za drogie. W związku z tym postanowiliśmy wprowadzić na rynek małe opakowania superfoods, w niskiej jednostkowej cenie. Co ważne – nie będziemy ich stawiać na półce zdrowia, tylko w kategorii przypraw. Tak by z jednej strony były przyprawy dla smaku, a z drugiej produkty pełne wartości odżywczych – mówił Michał Czerwiński, Prezes Purella Superfoods.

Debiut nowej linii produktów Purella to także dobra okazja do poznania Anny Starmach, nowej ambasadorki marki, znanej choćby z popularnego programu kulinarnego Masterchef i Masterchef Junior. Starmach, zgodnie z oryginalnym modelem biznesowym Purelli stała się również udziałowcem firmy.

Jestem bardzo zadowolona, że nasza współpraca nie będzie się opierała wyłącznie na użyczeniu mojego wizerunku, ale również na współtworzeniu firmy, produktu oraz edukowaniu w zakresie superfoods. Jako udziałowiec postanowiłam zaangażować się w 100 proc. Nie mogę doczekać się, jak ten projekt się rozwinie i jak Polacy rozkochają się w tych produktach. – przyznała Ania Starmach.

Uczestnicy spotkania mieli także okazje wziąć udział w pokazie kulinarnym, podczas którego Anna Starmach pokazała, w jaki sposób można używać superfoods w prostej, codziennej kuchni. W autorskim menu znalazły się: orzeźwiający koktajl z moringą, sycąca jajecznica na grzance oraz acai bowl, czyli jagodowa micha pełna superfoods.

Launch nowej kategorii produktów to dobra okazja do rozmowy na temat zdrowego odżywiania. Dlatego w panelu wykładowo-dyskusyjnym głos zabrali również eksperci merytoryczni Purella – autorytety w zakresie zdrowego odżywiania: dr Tomasz Gruziel (założyciel fundacji PROFILAKTYKA, z którą będzie współpracować Purella) oraz Hanna Stolińska-Fiedorowicz ( dietetyk kliniczny ). Specjaliści podkreślili prozdrowotne właściwości superfoods, znaczenie wprowadzenia ich do codziennej diety oraz skuteczności działania. Prelegenci omówili także zagadnienia związane z podstawowymi zasadami prawidłowego i zdrowego odżywiania, których powinien przestrzegać każdy z nas. Jak podkreślała Hanna Stolińska, superfoods to zdrowe uzupełnienie codziennej diety: chciałabym, żeby wszyscy odżywiali się zdrowo, ale jesteśmy tylko ludźmi i nie ma takiej możliwości, żebyśmy mieli super prawidłową dietę. Superfoods możemy dodawać do naszych nawet mniej zdrowych posiłków np. do panierki czy do deserów. Produkty te mają określone wartości odżywcze, a ich stosowanie pozwoli zwiększyć jakość naszej diety.

Konferencję prasową poprowadzili organizatorzy spotkania: Michał Czerwiński, Prezes marki Purella oraz Artur Gajewski, Dyrektor Marketingu Purella. Na koniec spotkania, wszyscy goście mieli okazję skosztować przygotowanego cateringu na bazie superfoods z nowej linii Purella.



FORUM - bieżące dyskusje

Pastelowy makijaż oczu
Dla blondynek to jest dobra opcja, ale brunetki potrzebują wyrazistych makijaży...
Opalona skóra
Picie soku z marchwi powoduje też taki opalony odcień skóry...
Praca w dużej firmie a zarobki
Często takie duże firmy mają nieormowany czas pracy i za nadgodziny nikt nie płaci...
Kolczyki
Fajne są takie z dodatkiem naturalnych kamieni, np. hematytu, kwarcu itp.