Firma Swarovski od 1895 roku skutecznie podbija świat. Połyskujące kryształowe figurki, ozdoby i biżuteria są już obecne niemal wszędzie, m.in.w świecie mody, wzornictwa czy dekoratorstwa wnętrz (nawet można znaleźć odkurzacz z kryształkami).
Markus Swarovski, prezes firmy ,zdradza tajemnicę kryształowego sukcesu, tłumacząc po prostu, że marka Swarovski „zdemokratyzowała biżuterię”. Przykład? Prosta czarna sukienka ozdobiona mieniącymi się aplikacjami natychmiast przemienia się w wieczorową kreację, a zwykłe sandałki z kryształkami stają się butami największego pożądania!
I choć cena kryształowych błyskotek jest dość wysoka (niestety), to i tak nie kosztują one tyle,ile prawdziwe diamenty.
Jednak dzięki technice ręcznego szlifu,stworzonej przez mistrza Swarovskiego, syntetyczny kryształ mieni się jak drogocenny kamień.
Doceniają to także gwiazdy, np.Madonna , Tina Turner, Hilary Swank, które chętnie kupują dodatki Swarovskiego. Modne kryształki pojawiają się również w wielu kolekcjach duetu Dolce&Gabbana.
nadesłała: Emilia