Polecany salon fryzjerski w Warszawie: ART HAIR STUDIO FRYZUR

dodał: Redakcja
Siła Tradycji
Jakub Chmielewski reprezentuje piąte pokolenie fryzjerów i jest siódmą osobą w rodzinnie wykonującą ten zawód. Fryzjerstwo towarzyszyło mu od najmłodszych lat. Nie od razu odkrył jednak swoje powołanie. Po szkole podstawowej złożył papiery do technikum gastronomicznego. Nie dostał się. Postanowił następny rok „przezimować” w salonie mamy, a potem ponownie podejść do egzaminów. Zdążył jednak w tym czasie odnaleźć się we fryzjerstwie .
Jakub Chmielewski
„Jestem w zawodzie od dwunastu lat i nie wyobrażam sobie, bym mógł robić cokolwiek innego. Praca jest dla mnie przyjemnością i daje mi dużo satysfakcji. Lubię wyzwania, mam mnóstwo pomysłów. Nie nudzę się za fotelem” – mówi Jakub Chmielewski.
Praktyka u mamy nie należała do najłatwiejszych. Mama wymagała od niego więcej niż od innych uczniów. W efekcie przez rok przeszedł intensywny kurs nauki zawodu, który innym zajmował trzy lata. Po stażu w rodzinnym salonie przeniósł się do Częstochowy. Pracując w jednym z tamtejszych salonów, miał okazje uczestniczyć w projektach medialnych realizowanych w weekendy w Warszawie. W ten sposób poznał uroki pracy przy programach telewizyjnych takich jak „Taniec z gwiazdami”, „Jak oni śpiewają „.itp. pracując z aktorami , piosenkarzami i celebrytami polskiej sceny.
Od kilku miesięcy prowadzi własny salon w Warszawie.
„Przyjechałem do stolicy i zacząłem od zera. Nie miałem bazy klientek, nazwiska. Wszystko jednak rozwija się w dobrym kierunku. Mój salon odwiedza coraz więcej gości. Prowadzę firmę wraz z narzeczoną, która studiuje kosmetologię. Będziemy w przyszłości rozwijać również tą gałąź biznesu” – mówi.
Na razie zatrudnia jednego fryzjera, w przyszłości planuje przyjąć do pracy jeszcze dwie osoby. W salonie są cztery stanowiska, jest tu jednak miejsce na kolejne dwa. Dociera do klientów najróżniejszymi kanałami – poprzez fora internetowe, portale społecznościowe, ulotki, podkreśla że najskuteczniejszą reklamą jest jednak zadowolona klientka i jej pozytywna opinia .
Lubi lekkie, łatwe do ułożenia włosy.
„W dzisiejszych czasach nie mamy zbyt wiele wolnego czasu. W tej sytuacji świetnie sprawdzają się zwiewne uczesania, które nie wymagają modelowania i układania szczotką. Panie bardzo je sobie cenią. To tez pole do popisu dla fryzjera . ” – mówi. Każda fryzura jest wcześniej ustalona z klientką. Stawiam na to, aby fryzura była praktyczna i nie wymagała dużo pracy w domu, choć głównym moim celem jest dopasowania kształtu fryzury oraz koloru do danej osoby tak, aby całość idealnie współgrała. Zatem nieodzowną częścią mojej pracy, niezależnie od wykonywanej usługi, jest rozmowa i poznanie klienta – jego typu urody, preferencji kolorystycznych, stylu ubioru, wykonywanej pracy i oczekiwań co do nowej fryzury oraz koloryzacji.
Bacznie obserwuje trendy panujące na ulicy – modę, style, uczesania. „Tego nie da się zobaczyć w żadnym katalogu” – mówi.
Od siedmiu lat pracuje przy użyciu produktów L’Oreal Professionnel. Zakładając swój salon, również zdecydował się na współpracę z tą marką. „Jestem zadowolony z jakości tych kosmetyków. Szczególnie cenię sobie produkty do koloryzacji. Dają one nieograniczone możliwości komponowania barw i odcieni z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i upodobań klienta” – ocenia.
ART HAIR STUDIO FRYZUR ZOSTAŁO ZAŁOŻONE W 2010 R. PRZEZ JAKUBA CHMIELEWSKIEGO – FRYZJERA STYLISTĘ ORAZ PAULINĘ SZCZĘSNĄ – KOSMETOLOG
ART HAIR STUDIO FRYZUR
WARSZAWA, UL. WĄWOZOWA 23 LOK. 3, TEL. 22 643 55 95, KOM. 513 36 80 70.
GODZINY OTWARCIA:
PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK 9.00 – 21.00
SOBOTA 8.00 – 16.00
WWW.ARTHAIRSTUDIO.PL