Na półkach sklepowych nie brakuje szerokiej oferty płatków śniadaniowych dla dzieci i dorosłych. Dzieci wyrastają z ubrań i bajek, ale niekoniecznie z dobrych nawyków żywieniowych.
Młodzi to wymagający konsumenci, którzy szukają produktów niebanalnych i najlepszej jakości. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom producent płatków śniadaniowych NESTLÉ wprowadził nowy produkt specjalnie dla młodzieży – płatki śniadaniowe NESTLÉ LION.
NESTLÉ LION to wyśmienite połączenie karmelu i czekolady od teraz także w pysznych płatkach śniadaniowych. Nowość, dostępna na półkach sklepowych od września, szybko zdobywa rzeszę nie tylko młodych zwolenników.
Płatki NESTLÉ LION to także źródło witamin i minerałów oraz błonnika, dzięki którym śniadanie będzie nie tylko pyszne, ale i pożywne.
Dzięki płatkom śniadaniowym NESTLÉ LION każdy będzie mógł w sobie obudzić lwa… podczas śniadania, bo „lion” znaczy „lew”!
Jesienna akcja promocyjna obejmie telewizję, kina, reklamę zewnętrzną, internet oraz sklepy. Za produkcję kampanii reklamowej odpowiada Agencja Reklamowa McCann Warsaw, a za jej zaplanowanie i zakup w mediach – MEC. W telewizji kampania wystartuje z końcem października.
————-
Komunikat prasowy producenta płatków śniadaniowych NESTLÉ: Cereal Partners Poland Toruń-Pacific. Rzecznik prasowy: [email protected], +4856 6104163