Pielęgnacja rodem z konkursów Miss Universe

2 stycznia 2017, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

 

Pielęgnacja rodem z konkursów Miss Universe w salonie kosmetycznym i w domowym zaciszu

 

Postęp informacyjny, odkrywanie nowych, skutecznych metod dbania o własne ciało oraz skórę powodują, że wśród klientek gabinetów kosmetycznych rośnie świadomość najnowszych trendów zarówno w dermatologii, jak i kosmetologii. Coraz częściej poszukują one kosmetyków, które swoją jakością i innowacyjnością będą wyróżniały się na tle innych marek, a jednocześnie będą dostępne dla każdej kobiety. I słusznie – dzięki poszerzaniu wiedzy i możliwości poznawania oraz testowania kosmetyków z całego świata, coraz wyżej stawiana jest poprzeczka kosmetykom, których używamy w profesjonalnej i domowej pielęgnacji.

Amerykańska, najwyższa jakość kosmetyków –  także w Polsce

Liderem rozwoju rynku kosmetologicznego są z całą pewnością Stany Zjednoczone. Amerykańskie standardy w pielęgnacji kosmetologicznej są inspiracją dla całego świata. Zaawansowane badania, stosowanie najnowocześniejszych technologii i ciągły rozwój sprawiają, że kosmetyki zza oceanu – zarówno profesjonalne, jak i domowe, uważane są za jedne z najlepszych na świecie. Nic dziwnego – amerykański rynek i jego konsumenci są niezwykle świadomi i wymagający w stosunku do produktów stosownych do pielęgnacji urody. „Reakcją na taką postawę i oczekiwania klientów musi być najwyższa jakość i stały rozwój.” – komentuje Dorota Kornaszewska – Skrzyszowska z firmy Top Beauty, jedynego w Polsce dystrybutora kosmetyków amerykańskiej marki IMAGE Skincare, zajmującej się produkcją kosmetyków profesjonalnych dla gabinetów, jak i do domowego użytku oraz oficjalnego partnera Miss Universe, dbającego o urodę finalistek konkursu. – „Świadoma klientka wie, że dobry kosmetyk nie będzie zawierał parabenów, substancji zapachowych czy kolorantów, a ich produkcja będzie odbywała się zgodnie z najnowszymi technologiami oraz w oparciu jedynie o wysokiej jakości składniki aktywne. Pod tym względem polskie klientki gabinetów kosmetologicznych w niczym nie ustępują swoim amerykańskim koleżankom – także oczekują najwyższej jakości i skuteczności, a tę mogą zapewnić produkty powstałe z wykorzystaniem wiedzy dermatologicznej, z dziedziny kosmetologii i medycyny estetycznej charakteryzujące się kompleksowym i wielotorowym działaniem.” – podsumowuje Dorota Kornaszewska – Skrzyszowska.

Dbałość o wykorzystanie kosmetyków najwyższej jakości powinno być standardem każdego salonu piękności. Właściciele gabinetów kosmetycznych czy kosmetologicznych mając w swojej ofercie tylko produkty skuteczne mogą mieć pewność, że zagwarantują swoim klientkom taki rezultat jakiego oczekują po wizycie w ich salonie – widoczną różnicę i poprawę w wyglądzie skóry.

 Pielęgnacja w domu – Twoja klientka jak Miss Universe

 Marka IMAGE Skincare już od 2013 roku jest partnerem najsłynniejszego na całym świecie konkursu piękności Miss Universe. Dla każdej Uczestniczki tego konkursu dobierany jest przez specjalistów marki indywidualny program pielęgnacyjny, który obejmuje zabiegi i preparaty do stosowania codziennego, które razem gwarantują szybkie i widoczne efekty. Dokładnie takie samo indywidualne podejście do klienta oraz staranny dobór marek, których preparaty naprawdę działają powinny być codzienną praktyką w gabinetach kosmetologicznych, aby Klienci mieli do nich zaufanie i chętnie przychodzili.  Najwyższą jakość kosmetyków wykorzystywanych w gabinetach kosmetologicznych to kluczowy, ale nie jedyny element  dbania o urodę klientek salonów. Drugim, równie ważnym czynnikiem jest codzienna pielęgnacja w domowym zaciszu. Istotne jednak jest, aby wykorzystywane w tym celu preparaty stanowiły wzmocnienie i uzupełnienie terapii stosowanej przez profesjonalistów w gabinetach kosmetologicznych. – „Dlatego tak ważne jest, aby rozmawiając z klientkami salonów uświadamiać je jak duże znaczenie ma pielęgnacja w domowym zaciszu oraz doradzić, jakich kosmetyków należy używać, aby codzienne zabiegi przedłużyły oraz wzmocniły  efekt otrzymany w salonie. Poza tym taka porada świadczy o dużej wiedzy i świadomości osoby wykonującej zabiegi. Nie ma się co obawiać, że klientka myśląc, że kupi produkty poza gabinetem taniej, zrezygnuje  z ich zakupu w gabinecie, bo jeżeli gabinet ma dobrze dobraną ofertę to dostępność produktów do stosowania w domu powinna być tylko w określonych gabinetach.” – podkreśla Dorota Kornaszewska – Skrzyszowska. Aby to było możliwe, decydując się na wybór marki kosmetyków gabinetowych należy zwrócić uwagę, czy posiada ona także linię produktów przeznaczonych do stosowania „w domu”, które bazując na wyselekcjonowanych i wysoko skoncentrowanych składnikach zagwarantują widoczne efekty, a docierając do głębszych warstw naskórka, wzmocnią efekt uzyskany w gabinecie kosmetologicznym. Dzięki pełnej kuracji składającej się z zabiegów gabinetowych oraz kosmetyków stosowanych w domu, możemy być pewne, że zagwarantujemy naszym klientkom kurację godną samej Miss Universe.