Oriflame truck i wielkie show w sercu stolicy

20 sierpnia 2025,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Lato, muzyka, Oriflame – połączenie idealne! Wielkie gwiazdy zagrają specjalnie dla marki podczas zamkniętego wydarzenia, a wszystko to z udziałem Oriflame trucka i letniej atmosfery w samym sercu Warszawy.


Po wielu tygodniach Roadshow po całej Polsce, tysiącach inspirujących rozmów ze społecznością Oriflame, setkach zdjęć wykonanych w instaspotach na pokładzie jedynej w swoim rodzaju mobilnej strefy piękna, marka zaprasza na wyjątkowe muzyczne wydarzenie. 28 sierpnia w Warszawie na Letniej Scenie Progresji odbędzie się pierwszy w historii marki koncert, którego gwiazdami będą: Dawid Kwiatkowski, Lanberry oraz zdunekk.

Koncert to kulminacyjny punkt wakacyjnego Roadshow marki pod hasłem „Reach your happy place” – platformy komunikacyjnej, w ramach której Oriflame zaprasza swoich aktualnych i nowych członków społeczności do wspólnego odkrywania własnych definicji dobrostanu. Marka podkreśla poprzez swoje działania, że droga do szczęścia jest indywidualnym wyborem i każdy może ją zaplanować po swojemu. Koncert wieńczący roadshow i odbywający się na zakończenie lata to podziękowanie i docenienie społeczności Oriflame.

 

Koncert pełen emocji, inspiracji i dobrej energii

Gwiazdami muzycznego wydarzenia Oriflame są wyjątkowi artyści, uwielbiani przez szerokie grono odbiorców. Ich repertuar muzyczny trenduje na social mediach i Spotify, miesięcznie docierając do ponad 1,5 miliona słuchaczy!

Dawid Kwiatkowski – artysta, którego nie trzeba przedstawiać. Jego twórczość łączy pokolenia, a pozytywna energia i autentyczność idealnie podbijają serca milionów Polaków bez względu na wiek. Lanberry – artystka zachwycająca nowoczesnym brzmieniem, przebojowością i odwagą w wyrażaniu siebie. Tak jak marka Oriflame, piosenkarka mówi o podążaniu własną drogą, a jej pozytywne utwory zachęcają do poszukiwania swojego “happy place”. I propozycja dla najmłodszej części społeczności Oriflame – zdunekk – młoda piosenkarka znana z programu „Rap Generation”, w ostatnich miesiącach szturmem zdobywa serca najmłodszych fanów muzyki. Jej styl to świeżość, energia i szczerość, które doskonale rezonują z pokoleniem GEN Z.

Jakie atrakcje czekają na gości w mobilnej strefie piękna?

Oczywiście koncert nie może odbyć się bez ikonicznej już ciężarówki Oriflame, w której na uczestników będzie czekało mnóstwo atrakcji i aktywności, między innymi:

  • makijaże, które wykonane zostaną przez profesjonalną makeup artist,
  • możliwość poznania najnowszych produktów do pielęgnacji, make up, zapachów na każdy nastrój oraz linii suplementów Wellosophy,
  • immersyjne lustro, inspirujące do autorefleksji o własnym dobrostanie i adresujące kluczowe wartości marki Oriflame,
  • instaspoty takie jak “świat przez różowe okulary” czy gigantyczna puderniczka na dachu trucka wraz ze strefą chillu,
  • gadżety i upominki dla zaangażowanych odwiedzających,
  • możliwość dołączenia do Klubu Oriflame, który umożliwia korzystanie z dedykowanych promocji na zakupy w sklepie internetowym oriflame.pl.

Chcesz być częścią grande finale w Warszawie?

Teraz to możliwe! Sprzedaż biletów trwa od 14.07 do 24.08. Szczegółowe informacje na temat możliwości, warunków i cen zakupu biletów znajdziesz na stronie https://pl.oriflame.com/campaigns/editorials/koncert-oriflame.

Nie przegap tej okazji, by zakończyć lato w rytmie najlepszej muzyki z Oriflame. To będzie wieczór pełen energii, radości i wspólnego świętowania naszych sukcesów. Zarezerwuj termin, zaproś przyjaciół i widzimy się w Warszawie 28 sierpnia na Letniej Scenie Progresji!

O Oriflame


Oriflame to firma o światowej renomie w branży beauty i wellness, która od 1967 roku wspiera ludzi na całym świecie poprzez swoje bogate portfolio wysokiej jakości, innowacyjnych i zrównoważonych produktów kosmetycznych i wellness.

Marka działa w ponad 60 krajach.

Zaangażowana w etyczne praktyki biznesowe i troskę o środowisko, Oriflame z dumą pielęgnuje swoje szwedzkie dziedzictwo oraz podejście skoncentrowane na ludziach. Firma działa w oparciu o nowoczesny model sprzedaży społecznościowej, umożliwiając ponad 3 milionom Przedsiębiorców w branży beauty i Klubowiczom na całym świecie rozwijanie działalności w modelu mikroprzedsiębiorczości „Plug and Play”.

Portfolio Oriflame obejmuje produkty do pielęgnacji skóry, kosmetyki kolorowe, zapachy, produkty do higieny osobistej oraz suplementy diety – wszystkie tworzone z najwyższą starannością, zgodnie z filozofią „Skuteczne, Bezpieczne i Odpowiedzialne”.

Kierując się wartościami takimi jak Współpraca, Duch i Pasja, Oriflame nieustannie wywiera pozytywny wpływ na społeczności na całym świecie, a od pięciu lat jest wyróżniane tytułem Europejskiego Lidera Klimatycznego przez Financial Times i Statista.

 



FORUM - bieżące dyskusje

Jaki materiał jest najlepszy na das…
Koleżanka miała zadaszenie z paneli poliwęglanowych. Takie panele przepuszczają część światła,...
Dziecko nie ma kolegów - jak mu pom…
Jeśli się wyraźnie nie izoluje, albo jeśli dzieci nie dystansują się od niego,...
Jakie umiejętności wychowawcze powi…
Nie wiem, czy by mnie nie poniosło, żeby dać klapsa.
Stylowy plecak
Wczoraj dotarł do mnie plecaczek zamówiony na wyprzedaży Wittchen. Skórzany, czarny, pikowany na...