Tylko do 22 marca trwa ogólnopolska loteria promująca kosmetyki do pielęgnacji włosów Timotei. Pani Anna oraz Pani Dorota już wygrały, jednak wciąż wiele osób może do nich dołączyć. Prosty mechanizm konkursowy, wysokie nagrody pieniężne, możliwość wysyłania wielu zgłoszeń, a także internetowa kampania reklamowa wspierająca akcję – to tylko niektóre z czynników gwarantujące sukces.
Jak podkreśla Edyta Mokwa – Brand Manager marki TIMOTEI – Polacy uwielbiają loterie pieniężne i wyjątkowe promocje, dzięki którym mogą zyskać atrakcyjne nagrody. Projektując mechanizm działania kampanii mieliśmy na uwadze satysfakcję naszych konsumentów, jak również partnerów biznesowych. Dlatego poza wartościowymi nagrodami zadbaliśmy również o odpowiednie wsparcie reklamowe kampanii, które zagwarantuje większe zainteresowanie naszym portfolio i zapewni satysfakcjonującą rotację asortymentu.
Każdy może wygrać!
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić kosmetyki Timotei za co najmniej 13 zł i wysłać SMS z hasłem: TIMOTEI oraz numerem paragonu pod numer 70908, w formacie TIMOTEI.nr paragonu (koszt SMS-a 0,50 zł netto, 0,62 zł brutto). Zgłoszenia do loterii można również dokonać poprzez wypełnienie formularza na stronach www.facebook.com/timotei. Każdy konsument, który pragnie zagrać o wartościowe nagrody może zgłosić dowolną liczbę paragonów. Spośród zgłoszeń nadesłanych w okresie trwania loterii (od 9 lutego do 22 marca 2015) codziennie losowana będzie nagroda w wysokości 500 zł, a co tydzień – 5 000 zł. Natomiast nagrodą główną w loterii jest aż 100 000 zł. Dodatkowo wraz z siecią sklepów E.Leclerc wzmocniono aktywację loteryjną konkursem. Przy zakupie produktów Timotei o wartości co najmniej 13zł można wygrać zestaw do stylizacji włosów Rowenta. Co tydzień do wygrania będzie aż 10 takich zestawów.
Akcja promująca loterię pod hasłem „Poczuj moc natury i wygraj z Timotei” będzie wspierać kampania internetowa, które zapewni ponad 35 mln wyświetleń bannerów reklamowych na największych portalach takich jak: interia.pl, wp.pl czy onet.pl. Dzięki temu komunikat promujący akcję dotrze do ponad 12 mln unikalnych użytkowników.
Dodatkowo w ostatnim tygodniu trwania loterii kampania wzmocniona zostanie o spoty radiowe emitowane w stacjach o zasięgu zarówno lokalnym jak i ogólnokrajowym.