Ruszyła trzecia edycja kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”
Akcja „Mamo, tato, wolę wodę!” została zainicjowana przez Żywiec Zdrój w 2009 roku. Jej celem jest podkreślenie roli wody w codziennej diecie dziecka oraz wspieranie rodziców w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych.
Podczas zajęć w przedszkolach, których program został opracowany przez specjalistów, m.in. z zakresu żywienia, pedagogów, psychologów, a także fizyka i ekologa, dzieci będą miały okazję poznać zasady zdrowego odżywiania, dowiedzieć się więcej o właściwościach wody i jej zastosowaniu.
Dobry przykład musi iść z góry, dlatego w tegorocznej edycji kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” organizator i partnerzy chcą zwrócić uwagę na szczególną rolę rodzicóww procesie kształtowania prawidłowych nawyków żywieniowych. To właśnie mama i tata mają największy wpływ na dzieci i dlatego powinni być dla nich wzorem do naśladowania. Realizując kampanię Żywiec Zdrój podpowiada rodzicom jak poprzez zabawę oraz własny przykład zachęcić dzieci do picia wody. Zaplanowane w ramach programu działania mają jednocześnie uczyć i bawić. Bohaterem kampanii „Mamo, tato, wole wodę!” jest Zdrojek – sympatyczna wodna postać.
5 września ruszy kampania w Internecie. Dla użytkowników iPhone’ów, iPadów oraz telefonów z systemem operacyjnym Android została przygotowana specjalna aplikacja, która będzie umożliwiała korzystanie z interaktywnej Encyklopedii Wody. Aplikację będzie można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej akcji.
W ramach tegorocznej kampanii w wybranych sieciach sklepów pojawi się także limitowana edycja półlitrowej wody niegazowanej Żywiec Zdrój ze specjalną etykietą.
Podobnie jak w poprzednich latach patronami merytorycznymi akcji są Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka. W tym roku kampania „Mamo, tato, wolę wodę!” została objęta honorowym patronatem przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Partnerem medialnym już po raz drugi zostało MiniMini.
Za działania edukacyjne w przedszkolach odpowiada Laboratorium Komunikacji KidsLab. Kreacją kampanii zajęła się agencja Young & Rubicam, zaś zakupem mediów MediaCom. Kampanię internetową przygotowała Heureka oraz Pride&Glory. Działania z zakresu public relations oraz realizację eventów koordynuje agencja Garden of Words.
Produkt: kampania edukacyjna „Mamo, tato, wolę wodę!”, Firma: Żywiec Zdrój S.A.
Czas trwania kampanii: 22.08- 2.10. 2011 (6 tygodni).
Produkt: kampania edukacyjna „Mamo, tato, wolę wodę!”, Firma: Żywiec Zdrój S.A.
Czas trwania kampanii: 22.08- 2.10. 2011 (6 tygodni).
http://www.wolewode.pl