Nowy numer L’OFFICIEL POLSKA już w sprzedaży | Wszystko dla zdrowia i urody, porady kulinarne Uroda i Zdrowie - serwis nie tylko dla kobiet!

Nowy numer L’OFFICIEL POLSKA już w sprzedaży

29 marca 2017, dodał: Kornelka
Artykuł zewnętrzny

Zwiększony do 50 tys. nakład i wyjątkowa okładka z grafiką René Gruau, kultowego ilustratora mody

KUSTRA GROUP, butikowe polskie wydawnictwo, prezentuje drugi numer L’OFFICIEL POLSKA, najstarszego luksusowego magazynu o modzie w Europie. Po sukcesie pilotażowego wydania nakład został zwiększony do 50 tys. egzemplarzy. Na 2017 rok zaplanowano 4 numery kwartalnika, a także wydania specjalne. Tytuł jest dostępny w salonach prasowych, a jego wprowadzeniu towarzyszy kampania w prasie, radio, internecie, outdoorze oraz kinach. Motywem okładki jest ikoniczna grafika Gruau, legendarnego ilustratora mody.
W numerze, opartym na formule trzech rozdziałów (Moda, Styl i Kultura), po raz kolejny ton nadają wysmakowane wywiady z postaciami świata mody i sztuki, a także sylwetki i historie twórców oraz marek. – Konsekwentnie, naszym znakiem rozpoznawczym jest także zaproszenie
do współpracy ciekawych debiutantów, a także osób znanych, ale na łamach LOFFICIEL POLSKA debiutujących w nowej autorskiej roli. Przełamujemy konwencję, czytelnicy rozpoznają w tym wyraźny styl LOFFICIEL – mówi Ewelina Kustra, redaktor naczelna magazynu.

 

Sukces pilotażu i plan na 2017 rok: 50 tys. nakładu, stały kwartalny cykl wydawniczy

 

L’OFFICIEL to globalna marka i najstarszy oraz najbardziej prestiżowy europejski tytuł o modzie
– we Francji magazyn jest od lat nr 1 na rynku. Na świecie wychodzą już łącznie 33 edycje pisma, m.in., oprócz francuskiej, włoska, holenderska, rosyjska. L’OFFICIEL ma bardzo silną pozycję również w Azji i na Bliskim Wschodzie. L’OFFICIEL jest jedynym tej rangi magazynem na świecie (i do tego najstarszym w Europie) wydawanym przez firmę rodzinną, nie wchłoniętym przez korporację – licencję na polski rynek właściciele marki zdecydowali się powierzyć wydawnictwu działającemu według podobnej filozofii, prowadzonemu przez rodzeństwo Ewelinę i Sebastiana Kustra: KUSTRA GROUP. Pilotażowy polski numer okazał się dużym sukcesem – sprzedał się w nakładzie 40 tys. egzemplarzy, osiągnął wysoką cytowalność, a jego okładka błyskawicznie stała się hitem Instagramu. Wydawcy podjęli decyzję o zwiększeniu nakładu do 50 tys. Na 2017 rok zaplanowano 4 numery magazynu, który będzie ukazywał się w cyklu kwartalnym, a także dodatkowo tematyczne wydania specjalne, które pojawią się w drugiej połowie roku.

 

– Decyzję o wprowadzeniu L’OFFICIEL do Polski podjęliśmy dlatego, że na naszym rynku nie było dotąd naprawdę luksusowego magazynu. Od początku skoncentrowaliśmy się na najwyższej jakości
i treściach: inspirujących, selektywnie wybranych rozmówcach, autorskich formatach i wyrafinowanej grafice. Podjęliśmy wiele ryzykownych decyzji, na przykład nie wchodząc we współpracę
z reklamodawcami, których produkty nie pasowały do profilu pisma czy rezygnując z treści shoppingowych i poradnikowych. I udało się. Tytuł spotkał się z doskonałym przyjęciem, właśnie
ze względu na kontent. Dlatego wysoka sprzedaż to dla nas ogromna satysfakcja. To znaczy, że można
u nas robić coś najwyższej jakości 
– mówi Sebastian Kustra, wydawca i dyrektor KUSTRA GROUP. – Tej linii będziemy się trzymać. Nie chcemy wpaść w pułapkę, w którą wpadły właściwie wszystkie magazyny z wyższej półki na naszym rynku, stając się ‘podsumowaniem minionych 30 dni w internecie’ – nie będziemy powielać trendów, o których wszyscy już słyszeli. Oferujemy czytelnikom inspirację: ludzi, marki, historie i treści, których nie znajdą nigdzie indziej, albo których nie widzieli w takim ujęciu. Nie przekroczymy też drugiej granicy, jaką postawiliśmy na starcie: będziemy nadal bardzo selektywnie podchodzić do marek i kontekstów, które pojawiają się w magazynie. Obserwujemy, jak znane na świecie luksusowe tytuły, pod presją sieciowych wydawnictw i targetów, obniżają w Polsce prestiż – sięgają po reklamy, które po prostu nie powinny się w nich znaleźć, czy ‘obligi” i tematy narzucone przez biura reklamy. My mamy ten komfort, że decydujemy sami – dodaje Sebastian Kustra.

 

 

W najnowszym numerze

 

Drugi numer L’OFFICIEL POLSKA utrzymuje przyjętą na starcie charakterystyczną stylistykę
– połączenie francuskiej elegancji retro z dynamicznym, zaczepnym sznytem i nową szatą graficzną przygotowaną przez renomowane Ill-Studio. Symboliczna jest już sama okładka – udostępniona na wyłączną licencję dla polskiego wydania, ikoniczna grafika René Gruau, legendarnego ilustratora mody, to sygnał, że priorytetem magazynu jest moda i styl. Wśród tekstów znajdują się materiały historyczne – m.in. sylwetka samego Gruau, wybitnego artysty i przyjaciela Christiana Diora czy Elsy Schiaparelli. rozmowa z redaktor naczelną francuskiego L’OFFICIEL PARIS, wywiady z Tomem Fordem, Donatellą Versace, Davidem Koma, dyrektorem artystycznym domu mody Mugler, czy rozmowa z Grażyną Kulczyk o jej szwajcarskim muzeum.

 

Jesteśmy dumni z każdej strony tego numeru. O trendach i stylu opowiadamy językiem znanym
z francuskiego
L’OFFICIEL. Modę traktujemy jako dobro kulturowe, a nie tylko trendy, które rotują co sezon. Chcemy edukować, analizować, poruszać. Konsekwentnie, naszym znakiem rozpoznawczym jest zaproszenie do współpracy ciekawych debiutantów, a także osób znanych, ale na łamach L’OFFICIEL debiutujących w nowej autorskiej roli. Przełamiemy konwencję i wierzę, że czytelnicy będą już rozpoznawać w tym wyraźny styl L’OFFICIEL. Wśród zaproszonych na nasze łamy pojawiają się Katarzyna Tusk i Lara Gessler, zaś w sesjach zdjęciowych bohaterkami są: debiutująca Zosia Majewska, córka Szymona Majewskiego, oraz MaRina, w zupełnie nowej, nieznanej odsłonie – mówi Ewelina Kustra, redaktor naczelna magazynu.

 

Wprowadzeniu na rynek nowego numeru towarzyszyć będzie wsparcie komunikacyjne – kampania
w prasie, radio, internecie oraz na outdoorze i w kinach. Magazyn dostępny będzie w salonach prasowych. Drugi numer ukazuje się w nakładzie 50 tys. egzemplarzy. Na 2017 rok w cyklu kwartalnym zaplanowano jeszcze kolejne 3 numery. Wydawcy zapowiadają też edycje specjalne, których tematykę poznamy w drugiej połowie roku.

 

* * *

KUSTRA GROUP zostało założone w 2011 roku przez Sebastiana Kustra, wydawcę, dziennikarza
i przedsiębiorcę. W 2012 roku KUSTRA GROUP wydało MONITOR MAGAZINE, kwartalnik, którego tematyka opiera się na biznesie, kulturze, stylu. Do KUSTRA GROUP należą również: warszawski concept store SHE/S A RIOT z wyjątkową selekcją książek, magazynów, niszowych perfum i akcesoriów, świece zapachowe ITTAR – wyróżnione w 2015 roku nagrodą Must Have.



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz


FORUM - bieżące dyskusje

Tabletka "po" od 15 roku życia
Dla mnie seks 15 latki jest czymś niepojętym, przeraża mnie to! ale teraz...
Błędy w komunikacji - 12 zdań, któr…
Będąc w związku trzeba wręcz należy rozmawiać. Nie tylko o problemach, bo te bardzo...
Podwyżka renty socjalnej
Uważam, że skutki podniesienia renty socjalnej będą korzystne społecznie. Grupa osób najbardziej w...
Złomowanie auta
Też tak myślę, że dzisiaj każdy patrzy gdzie kupić coś taniej tym bardziej...