Nowy kanał komunikacji w placówkach Lux Med

13 stycznia 2014, dodał: aleksandraBEMedia
Artykuł zewnętrzny

file1389612976

LUX MED jako pierwsza sieć medyczna w Polsce wykorzystał ekrany LCD jako nośnik informacji na tak ogromna skalę. W 65 Placówkach zostało zainstalowanych 200 monitorów LCD, gdzie dotarcie jest na poziomie 1 miliona Pacjentów w ciągu miesiąca. Ma to istotny wpływ na rozwój i poprawę funkcjonowania placówek, a tym samym poprawę komfortu pacjentów.

Od stycznia 2014 roku zewnętrzne Biuro Reklamy BE Media będzie sprzedawało czas reklamowy w tych placówkach. Monitory reklamowe LCD o wielkości 32-42’’umieszczone są przy drzwiach wejściowych do gabinetów lekarskich, przy recepcjach oraz w głównych holach.

Ekrany są przede wszystkim nowoczesnym kanałem komunikacji z pacjentami, umożliwiającym nie tylko otrzymanie aktualnych informacji dotyczących oferty placówki, ale również dającym możliwość zapoznania się z ciekawym kontentem z zakresu zdrowia i urody, ekologii, turystyki i kultury. Dodatkowo na nośnikach jest wydzielony czas reklamowy komercyjny oraz czas na kampanie społeczne.