Nowy kanał komunikacji w placówkach Lux Med

13 stycznia 2014, dodał: aleksandraBEMedia
Artykuł zewnętrzny

file1389612976

LUX MED jako pierwsza sieć medyczna w Polsce wykorzystał ekrany LCD jako nośnik informacji na tak ogromna skalę. W 65 Placówkach zostało zainstalowanych 200 monitorów LCD, gdzie dotarcie jest na poziomie 1 miliona Pacjentów w ciągu miesiąca. Ma to istotny wpływ na rozwój i poprawę funkcjonowania placówek, a tym samym poprawę komfortu pacjentów.

Od stycznia 2014 roku zewnętrzne Biuro Reklamy BE Media będzie sprzedawało czas reklamowy w tych placówkach. Monitory reklamowe LCD o wielkości 32-42’’umieszczone są przy drzwiach wejściowych do gabinetów lekarskich, przy recepcjach oraz w głównych holach.

Ekrany są przede wszystkim nowoczesnym kanałem komunikacji z pacjentami, umożliwiającym nie tylko otrzymanie aktualnych informacji dotyczących oferty placówki, ale również dającym możliwość zapoznania się z ciekawym kontentem z zakresu zdrowia i urody, ekologii, turystyki i kultury. Dodatkowo na nośnikach jest wydzielony czas reklamowy komercyjny oraz czas na kampanie społeczne.

 

 



FORUM - bieżące dyskusje

Naturalne kosmetyki
Sama robię kremy, ale to wymaga wysokiej higieny, bo inaczej krem się...
Typy mężczyzn
Maminsynki wychowane przez samotne matki. Tragedia... oni nie są zdolni do żadnego związku...
Jak można zostać dietetykiem
Kurs dietetyki też jest ok, jeśli ktoś się sam dokształca i interesuje swoją dziedziną.
leczenie niepłodnosci
Moim zdaniem leczenie nepłodności ma sens do 30. roku życia. Potem wzrasta znacznie ryzyko...