Nowości w Biedronce – wegańskie alternatywy dla wędlin VIODELI by Violife

28 września 2021, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Pod koniec września w sieci sklepów Biedronka pojawi się nowość – VIODELI, czyli roślinne alternatywy dla wędlin. Produkt marki Violife, z symbolem 100% vegan, dedykowany jest wszystkim tym, którzy cenią smak i jakość spożywanych produktów, nie jedzą mięsa lub ograniczają jego spożycie.

Produkty VIODELI to wyjście naprzeciw potrzebom polskich konsumentów. Jak wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych Gfk już 30% Polaków świadomie rezygnuje z produktów zwierzęcych w diecie[1], a aż 73% jest skłonnych ograniczyć spożycie mięsa na rzecz jego roślinnych alternatyw[2]. Największą popularnością wśród zamienników dla mięsa cieszą się wegańskie wędliny, które stanowią aż ¾ rynku. Violife, podążając za potrzebami konsumentów, wprowadza niezwykłą nowość – VIODELI – coś więcej niż kolejne wegańskie wędliny. To gama nowych, wysokiej jakości produktów w stylu „Deli”, które wyróżniają się na rynku artykułów roślinnych tym, że są wolne od alergenów. Nie zawierają również nabiału, soi, glutenu, laktozy, orzechów ani konserwantów. Dzięki temu są doskonałe dla wegan, wegetarian, flexitarian oraz alergików. Idealnie sprawdzą się jako dodatek do kanapek, tostów, pizzy, zapiekanek lub jako szybka przekąska prosto z opakowania. W ofercie, która będzie dostępna w Biedronce od 28 września aż do wyczerpania zapasów, znajdują się trzy produkty: VIODELI CHICKEN FLAVOUR SLICES, VIODELI TURKEY FLAVOUR SLICES i VIODELI HAM FLAVOUR SLICES. Violife to jedyna marka na rynku, która oferuje wegańskie alternatywy zarówno dla serów, jak i wędlin. Roślinne sery Violife zyskały  renomę i zaufanie konsumentów. Nowa kategoria gwarantuje tę samą wysoką jakość składników i doskonały smak.

Launchowi produktów towarzyszy kampania promocyjna w digitalu i social mediach marki, wsparcie influencerów, działania promocyjne w sieci Biedronka oraz loteria konsumencka „Eksploruj życie z Violife”, która startuje 28 września i potrwa do 4 listopada. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić w Biedronce 2 produkty, w tym jeden Violife Viodeli, a drugi dowolny – Violife lub Viodeli – i zgłosić swój paragon do  loterii. Do wygrania są atrakcyjne nagrody: wycieczka do Grecji o wartości 10 000 zł, 5 smartwatchy Garmin Fenix o wartości 2 000 zł każdy oraz 200 voucherów na kwotę 200 zł.

Violife roślinne wędliny

 

VIODELI TURKEY FLAVOUR SLICES

To w 100% roślinny produkt, który stanowi alternatywę dla wędliny z indyka. Nie zawiera nabiału, soi, glutenu, laktozy, orzechów ani konserwantów. Idealny na kanapkę, do tosta, pizzy, zapiekanki, lub jako szybka przekąska.

 

 

 

 

Violife roślinne wędliny

 

VIODELI CHICKEN FLAVOUR SLICES

Wegańska alternatywa dla wędliny z kurczaka. Doskonały smak i aromat mięsa, przy zachowaniu 100% roślinnych składników. Idealna jako przekąska prosto z opakowania, a także serwowana na ciepło w toście, na pizzy czy na zapiekance. Bez nabiału, soi, glutenu, laktozy, orzechów i konserwantów.

 

 

 

VIODELI HAM FLAVOUR SLICES

Wegańska alternatywa dla szynki, zawierająca tylko roślinne składniki i aromaty gwarantujące doskonały smak. Produkt 100% bezmięsny. Nie zawiera nabiału, soi, glutenu, laktozy, orzechów ani konserwantów. Idealny na kanapkę, do tosta, pizzy, zapiekanki, lub jako szybka przekąska.

 

 

 

O Violife:

Marka Violife powstała w 1990 r. w Grecji. Jej nazwa pochodzi od greckiego słowa „vios” oznaczającego życie i dobrobyt. To ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie jej produkty są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy swoją dietę chcą uzupełnić o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe. W asortymencie marki znajdziemy wiele różnorodnych wegańskich produktów, które będą smakować wyśmienicie na surowo, a także grillowane czy zapiekane.

[1] Źródło danych Panel Gospodarstw Domowych Gfk

[2] Źródło danych raport RoślinnieJemy