Nowość z pysznym nadzieniem od belVita

4 kwietnia 2019, dodał: Marta Dasińska
Artykuł zewnętrzny

BelVita Soft Bakes Filled

– miękka nowość z pysznym nadzieniem

Lider sprzedaży ciastek pożywnych, marka belVita, rozszerza portfolio miękkich przekąsek o nowość z nadzieniem. BelVita Soft Bakes Filled dostępna jest w dwóch wariantach smakowych: z nadzieniem o smaku czekoladowym i truskawkowym. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe.

Ubiegłoroczna nowość – belVita Soft Bakes to pierwsze na polskim rynku miękkie ciastko pożywne. Podobnie jak pozostałe produkty w ofercie marki, idealnie sprawdzi się ono zarówno jako samodzielna przekąska, jak i składnik pysznego zbilansowanego posiłku na dobry początek dnia. Nowość – belVita Soft Bakes Filled została wzbogacona o pyszne nadzienie, które z pewnością przypadnie do gustu konsumentom poszukującym nowych smaków.

BelVita Soft Bakes Filled dostępna jest w dwóch wariantach: z nadzieniem o smaku czekoladowym i truskawkowym. Właściwości tych pożywnych ciastek sprawiają, że mogą być one pysznym sposobem na poranek np. jako element śniadania. Po pierwsze, belVita skomponowana z produktem mlecznym, porcją owoców i ciepłym napojem tworzy zbilansowany posiłek. Po drugie, zawiera zboża pełnoziarniste, witaminy, składniki mineralne i błonnik niezbędne w codziennej diecie. Po trzecie, za sprawą stopniowo uwalnianych węglowodanów dostarcza energii na cały poranek.

 

Silne wsparcie 360 stopni

Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe. W ramach zaplanowanych od marca akcji samplingowych łącznie zostanie rozdanych aż 500 tysięcy sztuk produktu. Ponadto od 1 kwietnia w telewizji i internecie emitowany będzie spot promujący nowość z nadzieniem czekoladowym. Z kolei w maju odbędzie się promocja konsumencka, wspierana materiałami POS i kreacjami w digitalu (Facebook).

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreacje odpowiada AdValue. Obsługę social media powierzono agencji Isobar. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

***
Mondelez Polska sp. z o.o. jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 27 lat obecną na naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce1. Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. MDLZ z przychodami w wysokości około 26 miliardów USD netto, zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak: ciastka Oreo, belVita i LU; czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone; cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, MDLZ odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie.