Nowa uniwersalna aplikacja Westwing.app na iPhona i iPada!
Najlepszy design w zasięgu Twojej ręki!
Wraz z nadejściem jesieni Westwing Home & Living wprowadza nową uniwersalną aplikację na iPhona i iPada, dzięki której w dogodnym czasie i miejscu będzie można poszukać pomysłów na aranżację wnętrz, prześledzić trendy i nowinki lub oddać się zakupowemu szaleństwu.
Szukasz jesiennych inspiracji wnętrzarskich, ale nie masz ochoty odwiedzać kolejnych sklepów? Z przerażeniem myślisz o nadchodzącym szale świątecznych zakupów? A może po prostu nie masz czasu na to, by pięknie urządzić swój dom? Westwing Home & Living, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, wprowadził nową uniwersalną aplikację, dostosowaną nie tylko do iPhonów, ale również do iPadów. Od dziś aplikację można pobrać za darmo w Apple App Store we wszystkich krajach, w których działa Westwing. Westwing app zastąpi bardzo popularną aplikację firmy na iPhona, która zanotowała 1,7 miliona pobrań.
Nowa aplikacja została w pełni zoptymalizowana pod kątem iOS9, posiada odświeżoną grafikę przygotowaną ze szczególną dbałością o detale, lepszej jakości zdjęcia oraz bardziej przejrzystą prezentację ofert i treści. „Intuicyjność nowej aplikacji sprawia, że wyszukiwanie wyjątkowych produktów, przeglądanie inspirujących zdjęć i śledzenie aktualnych trendów, stanie się jeszcze przyjemniejsze” – mówi Delia Fischer, założycielka Westwing Home & Living. Dodatkowe funkcje – jak dostęp do popularnego magazynu Westwing, a także do treści w formie wideo – zostaną udostępnione wkrótce.
„Wielu naszych klientów nie chce ograniczać się do jednego narzędzia, chcą mieć możliwość zamiany w zależności od potrzeb. Dzięki nowej uniwersalnej aplikacji – dopasowanej zarówno do iPhona, jak i do iPada – nasza oferta stanie się jeszcze bardziej dostępna dla klientów. W nowej aplikacji udało nam się połączyć łatwość użytkowania z dbałością o piękną prezentację produktów oraz inspirujące aranżacje. Sukces dotychczasowej aplikacji na iPhona, a także obserwowany wzrost liczby zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych, utwierdza nas w przekonaniu, że jest to słuszny kierunek” – mówi Przemysław Kowalewski, założyciel i dyrektor zarządzający Westwing Polska.
Więcej informacji na temat nowej aplikacji można znaleźć na stronie: www.westwing.pl/app
***
O firmie
Westwing to międzynarodowy lider e-commerce w branży wyposażenia wnętrz, który codziennie oferuje swoim klientom wyjątkowe produkty do domu. Siedziba główna firmy znajduje się w Monachium, w Niemczech. Westwing działa obecnie w 14 krajach, na 3 kontynentach i zatrudnia na świecie ok. 1500 pracowników. Firma została założona w 2011 roku przez Delię Fischer, Georga Biersacka, Matthiasa Siepe, Stefana Smallę i Tima Schaeffera. W 2014 roku przychody Westwing wyniosły 183 miliony euro (w 2013 r. – 110 milionów euro). Firma jest finansowana przez grupę inwestorów, m.in.: Access Industries, Fidelity Worldwide Investment, Investment AB Kinnevik, Odey, Rocket Internet, Summit Partners i Tengelmann Ventures. Westwing prowadzi działalność w: Austrii, Belgii, Brazylii, Czechach, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemczech, Kazachstanie, Polsce, Rosji, Szwajcarii, we Włoszech i na Słowacji.
W Polsce Westwing działa od 2011 roku. Firma została założona przez Tomasza Kasperskiego i Przemysława Kowalewskiego. Codziennie na polskiej stronie pojawia się kilkaset nowych produktów, pozyskiwanych zarówno od innych oddziałów Westwing, jak i własny dział zakupów.