Nowa oceaniczna kolekcja od Mohito

17 maja 2011, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

BY THE SEA od MOHITO

Dla miłośniczek jachtów i oceanicznych przystani tego lata MOHITO stworzyło niepowtarzalną linię ubrań BY THE SEA. Kolekcja prezentuje styl marynistyczny w iście kobiecym i nowoczesnym wydaniu.

Ostra biel, rozmaite odcienie niebieskiego i granatu, klasyczna czerń i ognista czerwień – to właśnie te kolory powinny zagościć wiosennie w szafie modnej kobiety.  Takie tradycyjne łączenie marynarskich  barw owocuje szykownym, eleganckim lookiem , prosto z  St. Tropez.

Dopasowane żakiety, paski podkreślające talię, kobiece kapelusze, krótkie szorty – wszystko to nadaje strojom bardziej wysublimowany charakter, przywodzący na myśl stare filmy i styl retro vintage.

Paski i paseczki różnej grubości niewątpliwie kojarzą się ze stylem jachtowym i daleką wyprawą poza ląd. Przywodzą na myśl lata 60. i zjawiskową Brigitte Bardot w szortach i bluzie zapożyczonej od marynarza w stylu filmowych papajów.

Pośród dodatków, prym wiodą: złota biżuteria i miedziane akcenty, jak np. duże guziki ustawione w dwóch rządkach, występujące np. na sukience. Niezbędnym detalem uzupełniającym nadmorski klimat są również ciemne okulary przeciwsłoneczne, kapelusze czy szale.

Nieodłącznym elementem kolekcji jest także czerwona sukienka, doskonała na randkę – w wersji na dzień z chustą owiniętą wokół głowy i okularami „muchami”, i w wersji wieczorowej – uzupełniona wyrafinowaną biżuterią. Wszystkie sukienki charakteryzują się niezwykle kobiecym krojem, podkreślając atrybuty kobiecej figury.

Modne akcenty marynarskie to letni pomysł na siebie. Wyrafinowany, przejrzysty w nowoczesnym ujęciu. Biel i granat z nutą czerwieni to zestaw sprawdzający się zawsze, a jego ponadczasowość w nawiązaniu z nowoczesnym ujęciem modowego tematu,  gwarantuje stylowy i elegancki look.

Informacje dodatkowe:

Oferta marki MOHITO skierowana jest do kobiet w wieku 25 – 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę. Nazwa marki nawiązuje do orzeźwiającego i modnego drinka. Takie są właśnie ubrania tej marki, kobiece, naturalne, z wyczuciem smaku i umiejętnie łączące różnorodne style. Szeroka oferta modnych ubrań dla kobiet jest dostępna od lipca 2008 roku w około 57 salonach w całej Polsce. www.mohito.com