Nowa Nalewka z czarnego bzu od Babuni

Avatar photo
9 maja 2013,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Czarny bez, zwany też bzem dzikim, jest krzewem, który rośnie w całej Polsce. Znaleźć go można wszędzie – w miastach, na przedmieściach, w starych sadach, na obrzeżach łąk i w samym środku lasu. Niech jednak nie zmyli nas pospolitość występowania. Te niepozorne, czarne grona kryją w sobie niezwykłe bogactwo smaku, którego nową odsłonę przedstawia właśnie Vinpol w najnowszej wersji limitowanej Nalewki Babuni.

Czarny bez towarzyszy nam od zawsze. Jest znany i ceniony przede wszystkim za swoje właściwości lecznicze. Zapewne wielu z nas pamięta czasy, gdy przy przeziębieniu mama podawała nam sok z owoców czarnego bzu. Wszystko to za sprawą jego właściwości przeciwgorączkowych, przeciwzapalnych, wykrztuśnych i napotnych. Czarny bez możemy stosować także jako lek na reumatyzm, choroby układu krążenia i problemy trawienne. Ale walory zdrowotne to nie wszystkie tajemnice tych drobnych jagód – niezwykły jest przede wszystkim ich smak.
Zdając sobie z tego sprawę firma Vinpol Sp. z o.o. przygotowała dla wszystkich wielbicieli marki Nalewka Babuni, nowość – Nalewkę o smaku czarnego bzu. Nowa, limitowana wersja Nalewki kusi swoim uwodzicielskim smakiem i aromatem dojrzałych owoców czarnego bzu.

111
Najnowsza propozycja Nalewki Babuni przywodzi na myśl najpiękniejsze chwile słodkiego lenistwa letniego popołudnia spędzanego w cieniu bujnej zieleni. Wystarczy jej skosztować, by poczuć, jak smakuje ekstrakt z dojrzałego lata. Intensywny smak czarnego bzu kusi połączeniem pełnych słodyczy owoców z nutą cierpkości. Dzięki oryginalnej recepturze produkcji trunek ten zachował naturalne walory smakowe i piękną, ciemną barwę. Starannie dobrane składniki w przemyślanych proporcjach zamknięte zostały w charakterystycznej butelce, która kryje intensywny bukiet o owocowej nucie. Koneserzy trunków z pewnością docenią nową, oryginalną propozycję Vinpolu.

Przypominamy o Wiosennym konkursie Nalewki Babuni, który trwa do 15 czerwca 2013 roku. Wystarczy kupić dowolny smak Nalewki Babuni, zachować paragon i wysłać sms pod numer 71806 z informacją, który smak Nalewki Babuni lubisz najbardziej i uzasadnić dlaczego. Odpowiedź wysłać SMS-em poprzedzając swoją wypowiedź słowem NALEWKA, np. NALEWKA. Uwielbiam Nalewkę Wiśniową…lub wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.nalewkababuni.pl/.

Pełny regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.nalewkababuni.pl/konkurs



FORUM - bieżące dyskusje

jaką wodę pić?
Nie lubisz smaku samej wody? Miałam tak kiedyś, a potem jakoś się przyzwyczaiłam.
Ogólnie o zdrowiu
Witaminka D musi być, do tego B12 i jak czuję się gorzej,...
Problem z włosami
No właśnie, słusznie zauważyłaś Iwonko, że to skład powinien decydować o wyborze suplementu. Zazwyczaj...
Na Jesienne smutki jakie zapachy?
O zapachu prania? :D Brzmi ciekawie. Zawsze lubiłam tę świeżość, jak ktoś w pobliżu...

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.