22 maja 2014 Claire’s Inc., jedna z wiodących globalnych sieci sklepów oferujących modne dodatki dla młodych kobiet i dziewcząt, zapowiedziała wprowadzenie linii produktów „Wildflower” w ramach drugiej części kolekcji biżuterii i dodatków o nazwie PRISM, zaprojektowanej we współpracy z Katy Perry.
Linia „Wildflower” powstała z myślą o sezonie letnich festiwali. Kolekcję charakteryzują urocze motywy kwiatowe wzorowane na okładce albumu Katy Perry PRISM, a także wyraziste wzory geometryczne oraz ozdobne kamyczki inspirowane piosenką „Dark Horse”. Tak jak w przypadku linii „Roar”, Katy osobiście opracowała również linię „Wildflower”. W jej skład wchodzi wszystko to, czego młoda dziewczyna może potrzebować do letnich stylizacji na sezon koncertowo-festiwalowy.
„Z ogromną przyjemnością ogłaszamy drugą fazę naszej współpracy z Katy Perry, celebrując sukces trasy koncertowej PRISM, oraz rozpoczęcie sezonu festiwalowego. Dalsza współpraca z Katy jest dla nas zaszczytem. Jest ona wyjątkową artystką, która inspiruje dziewczyny i kobiety na całym świecie i doskonale odzwierciedla misję naszej marki” – skomentowała Beatrice Lafon, prezes Claire’s Inc.
O Claire’s Inc.
Claire’s Inc. jest jedną z wiodących globalnych sieci sklepów oferujących modną biżuterię i dodatki dla młodych kobiet, nastolatek oraz wszystkich dziewcząt w wieku od 3 do 35 lat. Firma prowadzi działalność za pośrednictwem dwóch typów sklepów: Claire’s® oraz Icing®. Na dzień 1 lutego 2014 roku firma Claire’s Inc. posiada 3114 sklepów w 18 krajach w Ameryce Północnej, Europie oraz Chinach. Firma posiada również 421 sklepów franczyzowych w 27 krajach, głównie na Bliskim Wschodzie, w Azji Środkowej i Południowo-Wschodniej oraz w Ameryce Środkowej i Południowej. Więcej informacji na temat sklepów Claire’s uzyskać można na stronie internetowej firmy.
Pełna linia „Wildflower” dostępna będzie w sklepach i na stronie internetowej od czerwca 2014