W sklepach sprzedać można praktycznie wszystko od produktów i usług na… ludziach skończywszy. Na czym polega koncepcja AdopteUnMec.com i dlaczego jego ,,asortyment” jest tak bardzo przystojny?
Na niebanalny pomysł tym razem wpadli Francuzi. Właściciele portalu randkowego postanowili przekroczyć granice wirtualnej rzeczywistości i ze swoich najbardziej obiecujących męskich klientów uczynić żywe eksponaty przenośnej placówki handlowej. Poszukujące swojej drugiej połówki panie mogą skorzystać z niebywałej okazji i przed umówieniem się z potencjalnym partnerem na randkę mają możliwość przyjrzenia się z bliska walorom kilku kandydatów, którzy niczym eksponaty na sklepowej półce zachęcają do kupna swoich usług..
Chcesz poznać drugą połówkę Forum „Szukamy partnerów” zaprasza! >>>
Organizatorzy akcji zadbali nie tylko o świetny PR swojej firmy, ale również zyskali rzesze nowych klientek, które tłumnie przybywają do francuskich miast na oryginalny happening. Panowie ubrani w smokingi, mundury, odzież roboczą zamknięci zostali w pudełkach z przezroczystym wieczkiem. Niczym partnerzy lalek Barbie chętnie pozują do zdjęć i namawiają do tego, by spotkać się z nimi na randce.
AdopteUnMec.com odszedł od tradycyjnego sposobu swatania ludzi, którzy szukają drugiej połówki na całe życie lub do niezobowiązującej znajomości. Klientki nowoczesnego biura matrymonialnego zamiast przeglądania setek profili potencjalnych kandydatów na partnera i opieraniu się wyłącznie na często retuszowanych zdjęciach mogą na żywo zapoznać się z danym mężczyzną i podjąć decyzję o ewentualnym spotkaniu. ,,Panowie do adopcji” zawitają do Paryża, Tuluzy, Lyonu. Odwiedzą również Brukselę.