Modowe trendy na wiosnę 2012 – Pastelowa Primamoda
Soczyste barwy, energia i elegancja zarazem – najnowsza kolekcja PRIMAMODA na wiosnę – lato 2012 emanuje włoskim stylem i temperamentem! W tym sezonie PRIMAMODA przenosi nas w świat koloru!
Kolekcja, tak jak poprzednia jesienno-zimowa kampania „Cafe Milano”, utrzymana jest we włoskim klimacie. Tym razem tematem sesji są „Colori del Mare”, czyli „Barwy morza”. Włoskie wybrzeże budzi skojarzenia z błękitem i turkusem wody, palącym słońcem, ciepłym piaskiem, a także pełną kolorów, morską fauną i florą. Dzięki intensywnym i soczystym kolorom, które królują zarówno w tendencjach na zbliżający się sezon, jak i w kolekcji marki, przywodzi ona na myśl prawdziwie włoskie lato!
Wśród wiodących modeli nie zabraknie tych w odcieniu słonecznego żółtego, intensywnego pomarańczu, amarantu, ognistej czerwieni czy wielu odcieni niebieskiego zainspirowanych przez „Colori del Mare”! Również klasyczny „nude” w połączeniu z ultra wysokimi szpilkami, czy sandałami na koturnie zyskuje zupełnie nowy wyraz.
Kolekcję wiosna – lato 2012 charakteryzuje włoska elegancja i styl, które przejawiają się nie tylko w nadmorskiej kolorystyce, ale przede wszystkim w fasonach butów. W tym sezonie hitem będą kultowe „charlestony”, sandały na koturnie czy obcasy słupki. Do miejskich eskapad idealne będą perforowane kozaki w wersji letniej, wygodne baleriny w wężowe printy czy zdobione sandały.
PRIMAMODA to także torebki utrzymane w najnowszych trendach. Wśród propozycji nie zabraknie mocno lansowanej w tym sezonie modelu „reklamówki”, listonoszki w wersji oversize, czy stylowych kuferków w różnych rozmiarach. W kolekcji znajdziemy zarówno klasyczne odcienie brązów, jak i intensywny amarant czy kobalt. Buty i torebki z kolekcji PRIMAMODA możemy dowolnie ze sobą zestawiać i łączyć, co pozwala na stworzenie niebanalnej i wyjątkowej stylizacji.
PRIMAMODA dla mężczyzn do przede wszystkim elegancja, ale także jakość wykonania i kolor, który króluje w całej kolekcji. Klasyczne, połyskujące półbuty, sportowe fasony i mokasyny we włoskim stylu – to wszystko znalazło się w najnowszej kolekcji PRIMAMODA!
PRIMAMODA Kampania wiosna-lato 2012
Najnowszą kolekcję marki PRIMAMODA promują prawdziwe gwiazdy modelingu. Twarzami kampanii zostali: Paulina Wyka oraz Borys Starosz – polskie nazwiska uznane na światowych wybiegach.
Gwiazdy sesji, oprócz oryginalnej urody, charakteryzuje niezwykła osobowość i ponadprzeciętny talent. Te cechy zostały docenione nie tylko na rynku krajowym, modele cieszą się ogromnym powodzeniem wśród topowych zagranicznych kreatorów mody . Modelka Paulina Wyka, pracowała przy kampanii min. Mont Blanc, Diesel. Poza licznymi sesjami w polskich magazynach takich jak Pani, Twój Styl czy Glamour, ma na swoim koncie wiele sukcesów zagranicznych. Brała udział w sesjach do włoskiego Glamour , A magazine , Vogue , Posh Magazine czy Brands&Trends Magazine. Model Borys Starosz pracował dla marki Guy Laroche, chodził na wybiegach u Dolce&Gabbana, Roberto Cavalli, Givenchy, Z Zegna, Iceberg czy Gianfranco Ferre.
Nad kampanią PRIMAMODY pracował sztab najlepszych specjalistów. Za obiektywem aparatu stanął Piotr Porębski, autor licznych sesji do magazynów tj. Twój Styl, Pani, Viva czy Elle. Makijażem zajęła się Beata Milczarek, a włosy wystylizowała Sylwia Habdas.
Efekty kampanii oraz najnowsza kolekcja wiosna-lato 2012 do obejrzenia w salonach PRIMAMODA!