Modne zakupy dla całej rodziny w C&A Wars

29 sierpnia 2012, dodał: Fleishman-Hillard
Artykuł zewnętrzny

file1346233993

Nowoczesność, przejrzystość i komfort klienta to podstawowe założenia nowego konceptu sklepu C&A na ulicy Marszałkowskiej w Warszawie. Już od najbliższej soboty, 1 września, modowe zakupy dla całej rodziny staną się jeszcze bardziej wygodne i przyjemne.

Przyjemność zakupów w C&A

Po dwóch miesiącach przebudowy sklep C&A Wars zyskał zupełnie nowy wygląd. Z myślą o wygodzie klientów zaprojektowano nowoczesny koncept kolorystyczny, dodatkowe elementy dekoracyjne, podział przestrzeni, układ oświetlenia oraz prostą nawigację po sklepie. Szerokie alejki pozwalają bez problemu poruszać się w poszukiwaniu ubrań oraz akcesoriów. Przestrzenne, wygodne i odpowiednio oświetlone przymierzalnie z miejscami do siedzenia dla osób towarzyszących ułatwią wybór pasującego stroju.

Powierzchnię sprzedaży podzielono na działy tematyczne. Na parterze zlokalizowany został dział damski oraz młodzieżowy dla dziewcząt CLOCKHOUSE GIRLS, a na piętrze – dział męski, dziecięcy oraz młodzieżowy dla chłopców CLOCKHOUSE BOYS. W nowym koncepcie sklepu, marka młodzieżowa CLOCKHOUSE prezentowana jest w odmienny sposób, idealnie eksponujący charakter całej kolekcji, czyli bogactwo stylu, zróżnicowaną gamę kolorów oraz bardzo modowy charakter. Ważnym elementem linii CLOCKHOUSE są jeansy, jako niezbędny element stroju i ekspresji młodego pokolenia. Dodatkowo, nowoczesny design mebli, standów oraz podestów współgra z nową filozofią marki i podkreśla jej atrybuty.

C&A Wars jest sklepem doskonale zlokalizowanym, w centrum miasta, bardzo chętnie odwiedzanym przez klientów. Dlatego też ze szczególną dbałością podeszliśmy do kwestii jego modernizacji i przebudowy – podsumowuje zmiany Zbigniew Klepacki, dyrektor ds. sprzedaży C&A Polska Sp. z o.o.

Otwarcie pełne niespodzianek

Z okazji otwarcia odnowionego sklepu C&A Wars, w ostatni weekend wakacji, rodzinnym zakupom będą towarzyszyć liczne atrakcje. Młodszym czas uprzyjemnią zabawy, m.in. malowanie twarzy, balony czy gry
na X-BOX Kinect. Panie będą miały okazję skorzystać ze wskazówek znanego stylisty dotyczących ubioru i makijażu, odpowiedniego dla określonego typu urody. Najnowsze kolekcje pasujące na każdy dzień sezonu jesienno-zimowego będą dostępne w niższych cenach, dzięki obowiązującemu w weekend 25% rabatowi. W sklepie będzie można obejrzeć i nabyć ubrania z wyjątkowej kolekcji zaprojektowanej przez światową top modelkę Cindy Crawford specjalnie dla marki C&A.



FORUM - bieżące dyskusje

Naturalne kosmetyki
Sama robię kremy, ale to wymaga wysokiej higieny, bo inaczej krem się...
Typy mężczyzn
Maminsynki wychowane przez samotne matki. Tragedia... oni nie są zdolni do żadnego związku...
Jak można zostać dietetykiem
Kurs dietetyki też jest ok, jeśli ktoś się sam dokształca i interesuje swoją dziedziną.
leczenie niepłodnosci
Moim zdaniem leczenie nepłodności ma sens do 30. roku życia. Potem wzrasta znacznie ryzyko...