Moc olśniewającego uśmiechu

21 sierpnia 2014, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

_aq1

Dzięki pięknemu uśmiechowi nie tylko wzbudzamy sympatię innych, ale również zwiększamy pewność siebie.

Styl życia, codzienna dieta i inne czynniki powodują, że zęby nie zawsze są olśniewająco białe. Nowa pasta wybielająca Aquafresh® już od pierwszego szczotkowania widocznie wybiela zęby oraz dba o ich optymalną ochronę przed próchnicą.

Na co dzień o biel zębów można zatroszczyć się poprzez unikanie pokarmów i napojów, które pozostawiają przebarwienia, tj. kawa, herbata lub czerwone wino oraz papierosów. Należy również pamiętać o regularnych wizytach u lekarza stomatologa. W codziennej pielęgnacji jamy ustnej najważniejszy jest jednak dobór pasty, która ma klinicznie dowiedzioną skuteczność w przywracaniu bieli zębów.

Pasta Aquafresh® High Definition™ White zaczyna działać już od pierwszego szczotkowania. Dzieje się tak dzięki unikalnej technologii mikro-drobinek ILLUMIPEARLS™, która usuwa przebarwienia i nadaje zębom połysk, sprawiając, że stają się do 3x bielsze*. Dodatkowo, szczoteczka do zębów Aquafresh® High Definition™ wyposażona w potrójny rdzeń z systemem ILLUMIBRISTLES™, usuwa przebarwienia oraz poleruje ich powierzchnię.

_aq2

Pasta Aquafresh® High Definition™ White zapewnia nie tylko skuteczne wybielanie, ale dzięki odpowiedniej zawartości fluorku chroni zęby przed próchnicą. Dzięki niej natychmiast poczujesz świeżość i będziesz mieć pewność, że Twój uśmiech jest pod potrójną ochroną. Pasta dostępna jest w dwóch wersjach smakowych: Aquafresh® High Definition™ Illuminating Mint oraz Aquafresh® High Definition™ White Tingling Mint.

Aquafresh® Feel Good Protection to marka, która zapewnia pełną ochronę jamy ustnej dla całej rodziny oferując bogatą gamę produktów: pasty i szczoteczki do zębów oraz płyny do płukania jamy ustnej. Produkty Aquafresh® pozwalają dzieciom i dorosłym cieszyć się zdrowym i pięknym uśmiechem każdego dnia. Więcej informacji na stronie www.aquafresh.pl.

Aquafresh® jest marką zaangażowaną społecznie. W Polsce marka jest inicjatorem i sponsorem największego programu edukacyjnego z zakresu szerzenia higieny jamy ustnej wśród przedszkolaków – Akademia Aquafresh. Dowiedz się więcej o programie na stronie www.akademia-aquafresh.pl i dołącz na Facebooku.

_qa3

GSK (GlaxoSmithKline) to jedna z wiodących firm branży ochrony zdrowia na świecie. Prowadzi badania mające na celu poprawę jakości życia ludzkiego, pozwalając ludziom osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej. GSK składa się z trzech jednostek biznesowych: tworzy szczepionki (GSK Vaccines), nowoczesne leki na receptę (GSK Pharmaceutical) oraz produkty ochrony zdrowia (GSK Consumer Healthcare). Działalność firmy oparta jest na osiągnięciach i odkryciach naukowych wykorzystywanych przy opracowywaniu innowacyjnych produktów. O GSK (GlaxoSmithKline) Consumer Healthcare GSK Consumer Healthcare działa na ponad 100 rynkach i sprzedaje 2 miliardy produktów rocznie. W ofercie firmy znajdują się produkty prozdrowotne z czterech kategorii: wellness (leki bez recepty), higiena jamy ustnej, pielęgnacja i ochrona skóry oraz żywienie. GSK CH jest właścicielem znanych marek globalnych, m.in.: Sensodyne®, Aquafresh®, NiQuitin®, Panadol®, Zovirax® oraz lokalnych, m.in. Rutinoscorbin®. Więcej informacji o firmie znajduje się na stronie www.gsk.com
*przywracanie bieli w porównaniu do pasty Aquafresh® Fresh& Minty