Miss Polski 2014 po raz kolejny ambasadorką znanej marki obuwniczej

8 stycznia 2016, dodał: Nowyshowroom
Artykuł zewnętrzny

Największą zaletą Ewy Mielnickiej, oprócz oczywistej urody, jest jej skromność, witalność i dobrze pojęta ambicja. Cechy te zauważyła i skutecznie wykorzystała polska marka obuwnicza Nessi, która zaangażowała Miss Polski 2014 do kampanii wizerunkowej kolekcji na sezon jesień 2015/zima 2016, a potem wypuściła na rynek linię butów wizytowych „Nessi by Ewa Mielnicka”.

Marka jest na tyle zadowolona ze współpracy , że zaangażowała dotychczasową ambasadorkę na kolejny sezon aktywnych działań promocyjnych, które już za kilka dni rozpoczną się produkcją wizerunkowej sesji zdjęciowej kolekcji na sezon wiosna/ lato 2016.

image008

Buty Nessi to klasyka w miejskim wydaniu, z elementami „pazura”, dedykowane kobietom aktywnym, ambitnym, wymagającym, wykonane z najlepszych materiałów, za przystępną cenę. Polki (i nie tylko!) lubią buty uniwersalne, wygodne i trwałe, zatem kolejne kolekcje marki doskonale trafiają w potrzeby rynku, znajdują uznanie wielu Klientek, są kojarzone z dynamiką i rozwojem, dlatego też kolekcja na nadchodzący sezon będzie nosiła nazwę „Flowers Powers”. Autorem zdjęć będzie Michał Pańszczyk, stylizacjami zajmie się współpracujący z Nessi Jarosław Szado, produkcją sesji zajmie się Promotion Instytut Events/Nowy Showroom. Twarzą będzie śliczna Ewa Mielnicka, partnerami marka biżuteryjna Venis, a w roli głównej wystąpią buty Nessi, www.nessi.com.pl.

74706 beż 19 (2) 74706 czarny 19 (2) 74806 beż 72 (2) 75106 szary Gad (2) 77406 biały+złoty (2) 78706 szary AN+srebro (2) 78906 czarny FL (2) 79106 czarny+róż gad (2) 79206 czarn 19 79306 szary 19 (2) 79406 beż pyton (2) 79406 czarny 19 (2) 79506 beż 19 (2) image001 image002 image003 image004 image005 image006 image007 image009 image010 image011