Misie, które niosą dobro – wyjątkowa, jubileuszowa edycja akcji Rossmanna i Fundacji TVN
dodał: Redakcja
Od 20 lat inicjatywa „Podaruj Misia temu, kogo kochasz, i pomóż tym, którzy potrzebują pomocy”, tworzona przez Rossmanna i Fundację TVN, udowadnia, że dobro można przekazywać w najprostszy sposób — dając komuś pluszaka, a jednocześnie wspierając chorych najmłodszych.
– Aby uczcić 20-lecie akcji, postanowiliśmy oddać głos tym, którzy najlepiej wiedzą, jak powinien wyglądać wymarzony miś — dzieciom. To one stworzyły swoje projekty, a znani projektanci pomogli przenieść je do rzeczywistości – mówi Agata Nowakowska, rzecznik prasowy Rossmanna.
Fundacja TVN podkreśla, że tegoroczna edycja wyjątkowo mocno akcentuje dziecięcy punkt widzenia.
– Dzieci zawsze były w centrum naszych działań. Dlatego zależało nam, by właśnie ich pomysły stały się sercem tej edycji. Razem z projektantami wybraliśmy cztery projekty, które przerodziły się w niezwykłe misie – mówi Zuzanna Lewandowska, Prezeska Fundacji TVN.
W konkursie wyłoniono cztery zwycięskie projekty, które dzieci dopracowywały wspólnie z mistrzami polskiej mody: Gosią Baczyńską, Violą Piekut, Dawidem Wolińskim oraz duetem Paprocki&Brzozowski. To oni pomagali dobrać tkaniny i stworzyć miniaturowe, perfekcyjne kreacje.
Poznaj „wielką czwórkę” tegorocznych misiów
Wajla – w różowej, balowej sukience z tiulem i kwiatkami wygląda jak księżniczka z magicznego świata. Zaprojektowana przez 7-letnią Kasię.
Bianka – jasnobeżowa elegantka w czerwonym sweterku i plisowanej dżinsowej spódniczce, stworzona przez 14-letnią Biankę.
Adaś – miś o eleganckim, „dziadkowym” stylu, z czerwonym topem i złotymi przeszyciami, zaprojektowany przez 7-letnią Laurę.
Milena – szara misia-czarodziejka w świątecznych kolorach, autorstwa 13-letniej Mileny.
Każdy z nich ma niepowtarzalny charakter, własne imię i własną historię — tak jak ich mali twórcy.
Dochód z tegorocznej edycji wspiera rozbudowę i modernizację Kliniki Neurologii i Neurochirurgii Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki oraz podopiecznych Fundacji TVN. To realna pomoc dla tysięcy dzieci, które każdego dnia walczą o zdrowie.
– Dzięki zaangażowaniu klientów i akcji „Podaruj Misia” możemy wyposażać kliniki w nowoczesny sprzęt i tworzyć miejsca, które naprawdę zmieniają życie małych pacjentów – podkreśla Monika Gałązka z Rossmanna.
Fundacja TVN przypomina, że przez 20 lat jej programami objęto już ponad 30 tysięcy dzieci – a misie są ważną częścią tej historii.
Którego misia wybierzesz?
Bianka, Wajla, Adaś czy Milena – każdy z nich przynosi radość bliskim i jednocześnie pomaga tym, którzy najbardziej tego potrzebują.
Misie z jubileuszowej edycji dostępne są od początku grudnia — wyłącznie w Rossmannie i na rossmann.pl, w cenie 65 zł.









