„Maybelline” – recenzja

Avatar photo
15 kwietnia 2014,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Sharrie Williams: „Maybelline”

mayTo barwna historia 4 pokoleń rodu i firmy której dzieje sięgają 1912 roku. To właśnie wtedy młody człowiek podjął decyzję, dzięki której dziś miliony kobiet mogą osiągnąć wygląd filmowych gwiazd stosując uznane kosmetyki wysokiej jakości. Autorka prezentuje tu jednak nie tylko chwile triumfu rosnącego w siłę rodzinnego przedsiębiorstwa, ale także burzliwe dzieje całej rodziny, których nie pomogły uniknąć nawet olbrzymie pieniądze. A może to właśnie one bvyły ich przyczyną?

Zapraszam do lektury tej pasjonującej opowieści o sile biznesu i słabościach ludzi go tworzących. Poznajemy tu zarówno historię przemiany MAYBELLINE w światowego giganta kosmetyki i jedną z najbardziej rozpoznawalnych firm, jak i zakulisowe rozgrywki, walkę o wpływy i skandale, których nie brakowało w tej rodzinie. Poznajemy powiązania firmy ze światkiem gwiazd Hollywood, pełne szczegółów z tamtej sfery. Szczególnie ciekawa jest historia miłosnego trójkąta i intryg pięknej, ale zimnej kobiety... Kontekstem dla całej książki są dzieje narodzin feminizmu, zmiany obyczajowe i zmiana społecznego statusu kobiety w ciągu całego XX wieku.

Co ciekawe, autorką książki jest dziedziczka i kontynuatorka świetności firmy, która zdecydowała się ujawnić światu skrywane dotąd rodzinne tajemnice. Z jakim skutkiem? Przekonajcie się sami! Warto sięgnąć po tę książkę, a potem mieć ją na półce – również ze względu na piękne wydanie.

Książkę poleca Wydawnictwo MUZA 
Dziękujemy Wydawnictwu za przekazanie egzemplarza do recenzji –
Redakcja






Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.