Piękne piersi to wśród Polek wciąż temat tabu. Choć blisko 800 tysięcy kobiet powyżej 30 roku życia chciałoby zmienić swój biust lub go poprawić, 40% z nich nie rozmawia na ten temat z nikim.[1] Bez szczerej rozmowy i wymiany informacji znacznie trudniej ośmielić się spełnić swoje marzenie. Dlatego firma Mentor, producent najwyżej jakości implantów piersi zainicjował kampanię Love Your Look, która dostarcza kompleksową wiedzę na ten temat, pokazując, że każda z nas może mieć taki biust, o jakim marzy!
Żyjemy w czasach, w których coraz silniej dominuje schemat kobiety niezależnej, sięgającej śmiało po swoje marzenia. Tymczasem, aż 89% spośród wszystkich Polek powyżej 30 roku życia nigdy nie rozmawiało z nikim na temat powiększenia piersi. Także te, które marzą o poprawie kształtu swojego biustu, często nie dzielą się takimi myślami z bliskimi.
Z kim Polka rozmawia najchętniej? 40% spośród kobiet myślących o powiększeniu biustu lub jego poprawie, rozmawia na ten temat z przyjaciółką, co piąta – ze swoim mężem. To wciąż jednak za mało. Dlatego powstała kampania Love Your Look. Skierowana jest ona do kobiet, które chcą poprawić wygląd swoich piersi z przyczyn estetycznych lub medycznych (ze względu na przebytą mastektomię). Akcja ma pomóc Polkom w zebraniu wszelkich kluczowych informacji dotyczących operacji powiększania lub rekonstrukcji piersi.
Inicjatorem kampanii jest marka Mentor, lider najwyższej, jakości implantów piersi. Firma Mentor należy od 2009 r. do koncernu Johnson & Johnson.
Więcej informacji na stronie internetowej: www.loveyourlook.co.uk
[1] Wyniki badań agencji TNS Polska, przeprowadzone na zlecenie Mentor, wśród losowej, reprezentatywnej ogólnopolskiej próby 390 Polek w wieku 30 lat i więcej, w ramach badania kwestionariuszowego metodą CATI.