W styczniu polska marka kosmetyczna WIBO rozpoczęła kampanię promującą swoją najnowszą kolekcję. Nową ambasadorką marki została MaRina.
W poprzednich sezonach marka współpracowała już ze znanymi twarzami min. z Pauliną Krupińską czy Weroniką Książkiewicz. Nową twarzą obecnej kampanii została MaRina. Znana polska artystka o wyjątkowej urodzie sprawiła, że najnowsza kampania WIBO przepełniona jest kobiecym wdziękiem i subtelnością. ,,Oprócz niezwykłej urody Marina charakteryzuje się również wyjątkowym talentem, a jej styl i charyzma idealnie wpisują się w charakter marki. Jesteśmy pewni, że współpraca z MaRiną odmłodzi wizerunek WIBO i doda mu kobiecej energii” – mówi Natalia Pietrusiak Dyrektor Kreatywna WIBO.
Podczas grudniowych przygotowań do kampanii w obiektywie Aldony Karczmarczyk powstały piękne kobiece visuale, które będą ilustracją do najnowszej kolekcji WIBO. W wiosennych nowościach marki znajdziemy najbardziej gorące makijażowe trendy, które w parze z bogactwem pielęgnacyjnych składników będą gwarancją pięknego wiosennego looku. Limitowana kolekcja KISS & BLOOM będzie prawdziwą ucztą dla ciała i zmysłów. Obok walorów pielęgnacyjnych, znajdziemy w niej delikatne kolory, aksamitne formulacje i kremowe, przyjemne konsystencje. Innowacyjną ofertą dla wszystkich, tych którzy fascynują się nowościami kosmetycznymi i tematem „beauty” będzie kasetka I CHOOSE WHAT I WANT. Wymienne wkłady kasetki gwarantują indywidualny dobór pudru, rozświetlacza czy bronzera. Taki set to gwarancja gwiazdorskiego makijażu prosto z Hollywood.
Spektakularne efekty makijażowych stylizacji nowościami WIBO w gwiazdorskiej oprawie MaRiny będziecie mogli zobaczyć niebawem na www.wibo.pl.
Już dzisiaj uchylamy jednak rąbka tajemnicy i razem z Agnieszką Jastrzębską podglądamy kulisy sesji wizerunkowej z MaRiną. To kuszący zwiastun kampanii pełnej zmysłowości i kobiecości.
Kampanijne visuale oraz najnowsza kolekcja WIBO dostępne będą już niebawem na www.wibo.pl.