Małgorzata Kalicińska w spocie kampanii CoreWellness

17 września 2013,
dodał: onboard
Artykuł zewnętrzny

file1379425509

 

„W końcu pomyślałam sobie: Kobieto, do lekarza! I poszłam… – takimi słowami w spocie edukacyjnym kampanii „CoreWellness – wewnętrzna siła” Małgorzata Kalicińska, znana pisarka, autorka m.in. sagi „Dom nad rozlewiskiem”, przekonuje Polki, że o dolegliwości nietrzymania moczu (NTM) warto rozmawiać.

 

W ramach kampanii edukacyjnej „CoreWellness – wewnętrzna siła” skierowanej do osób z dolegliwością nietrzymania moczu i do osób, u których w przyszłości może pojawić się ten problem, powstał spot, który ma zachęcić Polki do rozmowy o swoich problemach zdrowotnych. Projekt ma także zwrócić uwagę kobiet na powszechność NTM, a zarazem uświadomić je, że jest to dolegliwość, z którą można sobie poradzić bez konieczności rezygnacji z aktywnego trybu życia. W przedsięwzięciu zgodziła się wziąć udział znana pisarka i ambasadorka kampanii „CoreWellness – wewnętrzna siła”, Małgorzata Kalicińska, by na własnym przykładzie pokazać Polkom, jak zawalczyć o swoje zdrowie i komfort.

 

Efekty pracy Małgorzaty Kalicińskiej można obejrzeć na stronie kampanii www.corewellness.pl, spot jest dostępny także pod linkiem: www.corewellness.pl/general/film_edukacyjny_corewellness/

Pisarka o potrzebie rozmawiania

 

Aż 64% Polek w razie wystąpienia u nich NTM, chciałoby zachować ten problem dla siebie – wynika z raportu przygotowanego na zlecenie marki TENA, inicjatora kampanii CoreWellness. Eksperci podkreślają, że dla wielu pań problem NTM jest na tyle wstydliwy, że często boją się rozmawiać na ten temat z innym, ponieważ uważają tę dolegliwość za mało powszechną. Tymczasem może ona dotyczyć nawet co 4. kobiety. Nie powinniśmy obawiać się rozmowy, gdyż może ona okazać się źródłem wymiany doświadczeń. Nic tak nie pomaga, jak poznanie doświadczeń osoby, która miała NTM i się z niego wyleczyła. Wiem to na swoim przykładzie. Dla każdej z nas ważne jest to, aby być akceptowaną i czuć się kobieco mimo dolegliwości zdrowotnych. Pierwszym krokiem
do tego jest szczera rozmowa o problemie, z przyjaciółką, partnerem, z lekarzem! Drogie Panie, zacznijmy rozmawiać o dolegliwości nietrzymania moczu, poszukujmy wsparcia, zacznijmy sobie pomagać! –
przekonuje Małgorzata Kalicińska, ambasadorka kampanii CoreWellness wewnętrzna siła. 

O kampanii

Celem kampanii „CoreWellness – wewnętrzna siła” jest edukowanie społeczeństwa na temat możliwości prowadzenia aktywnego trybu życia przez osoby dotknięte problemem nietrzymania moczu, obalenie mitów na temat NTM jako dolegliwości osób starszych i schorowanych oraz zachęcenie kobiet do poruszania tego tematu podczas rozmowy ze swoim lekarzem. Kampanię wspierają wybitni eksperci z dziedziny ginekologii i urologii.

W ramach kampanii „CoreWellness – wewnętrzna siła” (www.corewellness.pl) uruchomiona została bezpłatna infolinia ekspercka. W każdą pierwszą środę miesiąca można skorzystać z telefonicznych konsultacji psychologa oraz pielęgniarki urologicznej w zakresie NTM. Psycholog pomoże zmierzyć się z lękiem przed rozmową, a pielęgniarka urologiczna wytłumaczy, czym jest NTM.



FORUM - bieżące dyskusje

jaką wodę pić?
Nie lubisz smaku samej wody? Miałam tak kiedyś, a potem jakoś się przyzwyczaiłam.
Ogólnie o zdrowiu
Witaminka D musi być, do tego B12 i jak czuję się gorzej,...
Problem z włosami
No właśnie, słusznie zauważyłaś Iwonko, że to skład powinien decydować o wyborze suplementu. Zazwyczaj...
Na Jesienne smutki jakie zapachy?
O zapachu prania? :D Brzmi ciekawie. Zawsze lubiłam tę świeżość, jak ktoś w pobliżu...

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.