Loteria InPost in Love na Walentynki

25 stycznia 2019, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

InPost – operator logistyczny, w który zainwestowały jedne z największych amerykańskich funduszy inwestycyjnych Advent International oraz KKR – rozpoczął współpracę z Fiat, LIDL Podróże, x-kom, audioteka.pl i Lecton w ramach akcji „Zakochany InPost”. Loteria prowadzona wraz z partnerami od 18 stycznia do 14 lutego obejmuje ponad 500.000 gwarantowanych nagród.

„InPost buduje partnerstwa nie tylko w obszarze nowych lokalizacji – jak te z sieciami LIDL i Dino, czy z platformami sprzedażowymi – jak Allegro, jak również w zakresie nowych technologii – co pozwala na najlepsze wyposażenie naszych kurierów. Chcemy też prowadzić ciekawe akcje dla naszych klientów. Stąd kolejne inicjatywy współpracy – tym razem z Fiatem, LIDL Podróże, x-kom, audioteką i Lecton. InPost kocha rozpieszczać swoich klientów, a w naszej walentynkowej loterii każdy ma szansę na wygraną. Do zgarnięcia jest ponad pół miliona nagród gwarantowanych!” – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.

Loteria Zakochany InPost obejmuje:

  • Fiat 500 – nagroda główna
  • Vouchery Lidl Podróże o wartości 2500 zł
  • Vouchery x-kom o wartości 500 zł na zakup komputerów, dronów czy smartfonów oraz darmowa dostawa paczkomatem w x-kom.pl i al.to
  • 000 biletów do Cinema City
  • 30 000 Audiobooków z audioteka.com
  • Subskrypcje do Lecton

Loteria trwa od 18.01.2019 do 14.02.2019. Losowanie głównej nagrody odbędzie się 15 lutego. Wystarczy, zarejestrować się na stronie www.inpostinlove.pl.

InPost dostarczył w 2018 roku ponad 86 mln przesyłek, czyli o 52,5% więcej niż rok wcześniej. Dostawy za pośrednictwem Paczkomatów® wzrosły o 56,3%, a przez Kuriera InPost o 45,5%. Na koniec roku InPost działał w oparciu o sieć blisko 4500 maszyn.

Ponadto InPost wprowadza elektryczne samochody dostawcze. Pierwsze dostawy do Paczkomatów® InPost w oparciu o ekologiczną flotę rozpoczęły się już w Krakowie. Do 2020 roku 30% floty InPost będą stanowić samochody elektryczne. InPost – na mocy porozumień o współpracy – rozpoczął instalację Paczkomatów® InPost przy sklepach Lidl i Dino w całej Polsce.

We wrześniu 2018 roku InPost i KKR – amerykańska firma inwestycyjna – zawarły porozumienie gwarantujące 125 mln euro finansowania dla InPost w okresie 5,5 roku. Ponadto Advent International i InPost zainwestują w 2018 roku nawet 250 mln zł w infrastrukturę paczkomatową oraz rozwój usług kurierskich.

Według raportu Gemius E-commerce w Polsce w 2018 roku:

  • Paczkomaty® InPost są drugą najbardziej popularną formą dostaw zakupów w sieci, po dostawach kurierem – wskazuje je aż 48% badanych
  • InPost Kurier utrzymał ubiegłoroczne trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych firm kurierskich w Polsce. Wyprzedził m.in. Pocztex (Pocztę Polską) oraz światowych potentatów, takich jak GLS, UPS i FedEx. Usługi kurierskie InPost zanotowały przyrost wskazań o 4 punkty procentowe w stosunku do 2017 roku, co jest sporym osiągnięciem na tak konkurencyjnym rynku

Rośnie także odsetek osób, które dzięki Paczkomatom® wśród form dostawy są motywowane do zakupów – to już 55% (wzrost o 5 punktów procentowych rok do roku).

W 2018 roku InPost zrealizował:

  • ponad 86 mln dostaw, czyli więcej o 52,5% rok do roku
  • 56,3% wzrost wolumenu przesyłek do Paczkomatów® InPost r/r
  • 45,5% wzrost wolumenu paczek kurierskich i minipaczek InPost r/r
  • w szczycie świątecznym wzrosty wolumenów dostaw do Paczkomatów® przekroczyły 92%

Więcej informacji na: www.inpost.pl



FORUM - bieżące dyskusje

Naturalne kosmetyki
Sama robię kremy, ale to wymaga wysokiej higieny, bo inaczej krem się...
Typy mężczyzn
Maminsynki wychowane przez samotne matki. Tragedia... oni nie są zdolni do żadnego związku...
Jak można zostać dietetykiem
Kurs dietetyki też jest ok, jeśli ktoś się sam dokształca i interesuje swoją dziedziną.
leczenie niepłodnosci
Moim zdaniem leczenie nepłodności ma sens do 30. roku życia. Potem wzrasta znacznie ryzyko...