InPost – operator logistyczny, w który zainwestowały jedne z największych amerykańskich funduszy inwestycyjnych Advent International oraz KKR – rozpoczął współpracę z Fiat, LIDL Podróże, x-kom, audioteka.pl i Lecton w ramach akcji „Zakochany InPost”. Loteria prowadzona wraz z partnerami od 18 stycznia do 14 lutego obejmuje ponad 500.000 gwarantowanych nagród.
„InPost buduje partnerstwa nie tylko w obszarze nowych lokalizacji – jak te z sieciami LIDL i Dino, czy z platformami sprzedażowymi – jak Allegro, jak również w zakresie nowych technologii – co pozwala na najlepsze wyposażenie naszych kurierów. Chcemy też prowadzić ciekawe akcje dla naszych klientów. Stąd kolejne inicjatywy współpracy – tym razem z Fiatem, LIDL Podróże, x-kom, audioteką i Lecton. InPost kocha rozpieszczać swoich klientów, a w naszej walentynkowej loterii każdy ma szansę na wygraną. Do zgarnięcia jest ponad pół miliona nagród gwarantowanych!” – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.
Loteria Zakochany InPost obejmuje:
- Fiat 500 – nagroda główna
- Vouchery Lidl Podróże o wartości 2500 zł
- Vouchery x-kom o wartości 500 zł na zakup komputerów, dronów czy smartfonów oraz darmowa dostawa paczkomatem w x-kom.pl i al.to
- 000 biletów do Cinema City
- 30 000 Audiobooków z audioteka.com
- Subskrypcje do Lecton
Loteria trwa od 18.01.2019 do 14.02.2019. Losowanie głównej nagrody odbędzie się 15 lutego. Wystarczy, zarejestrować się na stronie www.inpostinlove.pl.
InPost dostarczył w 2018 roku ponad 86 mln przesyłek, czyli o 52,5% więcej niż rok wcześniej. Dostawy za pośrednictwem Paczkomatów® wzrosły o 56,3%, a przez Kuriera InPost o 45,5%. Na koniec roku InPost działał w oparciu o sieć blisko 4500 maszyn.
Ponadto InPost wprowadza elektryczne samochody dostawcze. Pierwsze dostawy do Paczkomatów® InPost w oparciu o ekologiczną flotę rozpoczęły się już w Krakowie. Do 2020 roku 30% floty InPost będą stanowić samochody elektryczne. InPost – na mocy porozumień o współpracy – rozpoczął instalację Paczkomatów® InPost przy sklepach Lidl i Dino w całej Polsce.
We wrześniu 2018 roku InPost i KKR – amerykańska firma inwestycyjna – zawarły porozumienie gwarantujące 125 mln euro finansowania dla InPost w okresie 5,5 roku. Ponadto Advent International i InPost zainwestują w 2018 roku nawet 250 mln zł w infrastrukturę paczkomatową oraz rozwój usług kurierskich.
Według raportu Gemius E-commerce w Polsce w 2018 roku:
- Paczkomaty® InPost są drugą najbardziej popularną formą dostaw zakupów w sieci, po dostawach kurierem – wskazuje je aż 48% badanych
- InPost Kurier utrzymał ubiegłoroczne trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych firm kurierskich w Polsce. Wyprzedził m.in. Pocztex (Pocztę Polską) oraz światowych potentatów, takich jak GLS, UPS i FedEx. Usługi kurierskie InPost zanotowały przyrost wskazań o 4 punkty procentowe w stosunku do 2017 roku, co jest sporym osiągnięciem na tak konkurencyjnym rynku
Rośnie także odsetek osób, które dzięki Paczkomatom® wśród form dostawy są motywowane do zakupów – to już 55% (wzrost o 5 punktów procentowych rok do roku).
W 2018 roku InPost zrealizował:
- ponad 86 mln dostaw, czyli więcej o 52,5% rok do roku
- 56,3% wzrost wolumenu przesyłek do Paczkomatów® InPost r/r
- 45,5% wzrost wolumenu paczek kurierskich i minipaczek InPost r/r
- w szczycie świątecznym wzrosty wolumenów dostaw do Paczkomatów® przekroczyły 92%
Więcej informacji na: www.inpost.pl