Jak przekonać mężczyznę do dbałości o stan swojej twarzy? Są na to dwa ciekawe sposoby…
Traf w jego kreatywne gusta
Nie od dziś wiadomo, że prawdziwego mężczyznę trzeba podejść, jeśli chodzi o przekonanie go do kosmetyków pielęgnacyjnych. Faktem jest, że powiększa się lista męskich akcesoriów kosmetycznych wśród producentów dotychczas silnie związanych z rynkiem damskim. Coraz więcej panów nie omieszka też przystanąć przy stoisku ze specyfikami dla mężczyzn. Jednakże pozostaje odsetek wśród płci męskiej, która twardo mówi NIE lub jeszcze nie wie o seriach toników czy balsamów w sam raz dla nich.
Z pewnością w pierwszej kolejności do gustu przypadną im designersko zaprojektowane opakowania kosmetyków, które nie tylko ucieszą jego oczy, ale też zaintrygują do skorzystania z nich. Dzięki takiemu ‘zabiegowi’ możliwe jest, że zachęcony opakowaniem, zechce poznać praktyczną stronę takich kosmetyków… Droga do dbałości o skórę twarzy wiedzie, jak to często bywa, przez oczy mężczyzny.
Zadbaj o jego codzienną moc
Oprócz ciekawie zaprojektowanego pojemnika z kremem, innym zachęcającym czynnikiem jest ten prozdrowotny. Atuty kosmetyków dla mężczyzn to intensywne nawilżanie, poprawa krążenia, wygładzenie skóry i niezapychanie porów, szybkie wchłanianie i nienatłuszczanie, liczne witaminy, brak parabenów czy stosowanie efektu Anti-Aging. Dotarcie do jego świadomości z walorami specyfików dla męskiej skóry może być mniej lub bardziej skuteczne. Nawet najtwardszy charakter, potrzebuje czasu, aby przemóc się i przekonać do dodatków kosmetycznych, innych niż woda, żel czy perfum. Dbałość o swoje zdrowie, stan ciała – to również przejaw odpowiedzialności, czyli cecha męskości. Warto więc tę troskę przekuć w kolejny argument dbałości o skórę.
Dodatkowym argumentem jest jakość czy skuteczność kosmetyków dostępnych na rynku. Wartością na korzyść jest pochodzenie kremów czy balsamów dla mężczyzn. Na polskim rynku obecne są specyfiki wellness z odległych zakątków świata, wsparte elementami stosowanymi w lokalnej kosmetologii. Na przykład w sklepie Bellezza-shop można znaleźć kosmetyki z Japonii czy Korei Południowej. Z pewnością zastąpienie perfum firmowym kremem podarowanym w prezencie, może dziś nie być już przyjęte z tak wielkim zdziwieniem przez niejednego pana.
Cera męska jest równie wymagająca jak damska, nawet, gdy wymagania panów byłyby w tej w materii niezbyt wygórowane. Być może niechęć (i nieświadomość) mężczyzn do kosmetyków wynika poniekąd z braku czasu na odpowiedni ich wybór, wielotygodniowe, cykliczne stosowanie. Nadmiar obowiązków, sytuacje stresowe, umysł pełen planów, nie dziwne więc, że na co dzień mężczyzna musi co rusz zachowywać twarz. Oczywiście zadbaną.