Doradzi, gdzie kupić najciekawszy świąteczny prezent, pomoże nosić torby z zakupami, a na koniec, z uśmiechem odprowadzi nas do auta. Mowa tu o osobistym asystencie zakupowym, czyli nowej usłudze konsjerż, jedynej w Łodzi i jednej z pierwszych w Polsce, oferowanej w Galerii Łódzkiej.
Konsjerż to synonim doskonałego towarzystwa i obsługi na najwyższym poziomie. Dzięki Galerii Łódzkiej będzie można przekonać się, na czym w praktyce polega jego praca. W pierwszy i drugi weekend grudnia wyspecjalizowani pomocnicy w zakupach, ubrani w stylowe uniformy i meloniki, będą do dyspozycji każdego klienta galerii. Jest to pierwsza tego typu bezpłatna usługa w Łodzi, skierowana do szerokiego odbiorcy.
„Zdajemy sobie sprawę, że grudzień to czas gorączki świątecznych zakupów, dlatego chcemy pomóc ją opanować w przyjemny i niebanalny sposób. Jako pierwsi w Łodzi wprowadziliśmy usługę konsjerża, który miłym gestem oraz profesjonalnym wsparciem nada naszym zakupom niebywałej lekkości” – wyjaśnia dyrektor Galerii Łódzkiej Pani Beata Stefańska.
W weekend mikołajkowy nastąpiła premierowa odsłona usługi. Najbliższy i jednocześnie ostatni termin pracy konsjerża to 13-14 grudnia, w godzinach 13:00- 20:00. Osobisty pomocnik na zakupach pomoże nosić ciężkie torby, przeniesie zakupy do samochodu, a także doradzi, gdzie kupić nieszablonowe prezenty dla najbliższych. Dodatkowym udogodnieniem dla klientów robiących zakupy w przedświąteczne weekendy będą wydłużone godziny otwarcia Galerii Łódzkiej.
Świąteczni konsjerże to nie jedyna bezpłatna usługa ułatwiająca zakupy w Galerii Łódzkiej. Do końca grudnia można umawiać się na indywidualne zakupy ze stylistką – Anną Mikulską. Po wypełnieniu ankiety online ustalany jest termin spotkania, czyli godzinnej wycieczki po sklepach z odzieżą i dodatkami. W tym czasie personal shopper analizuje nasze potrzeby i upodobania, a następnie doradza i wybiera najodpowiedniejsze zestawy. Usługa ta została wzbogacona także o opcję VIP, czyli spersonalizowane zakupy na życzenie klienta, z dojazdem do domu.
Czas świąteczno-sylwestrowy to jeden z najprzyjemniejszych okresów w ciągu roku, jednak ilość obowiązków oraz przygotowań z nim związana może przyprawiać o zawrót głowy. Wszelkie udogodnienie i pomoc w tym czasie jest nieoceniona. Warto skorzystać z usług konsjerża, by przekonać się, jak ważne jest dobre towarzystwo w każdej sytuacji i ile przyjemności można czerpać z nieznośnej lekkości zakupów.
Czy to prawda, że Galeria Łódzka stworzyła mężczyznę idealnego?
Beata Stefańska: (śmiech) Mamy z tym coś wspólnego. W tym roku po raz pierwszy na rynku łódzkim stworzyliśmy prestiżową usługę konsjerża. Podczas dwóch weekendów (6-7 i 13-14.12) w przestrzeni Galerii Łódzkiej pojawią się profesjonalni pomocnicy, którzy chętnie zaniosą zakupy do samochodu lub będą towarzyszyć w trakcie robienia zakupów.
I to wszystko bez limitu czasu?
W kampanii reklamowej usługi znalazło się hasło „mężczyzna z nielimitowaną funkcją zakupów”. Nieco przekornie chcemy zaznaczyć, że nasi pomocnicy cechują się ogromną cierpliwością oraz fachową wiedzą. Chętnie doradzą jaki prezent wybrać, zasugerują co może się sprawdzić, wskażą drogę do odpowiedniego sklepu.
Czy klienci Galerii Łódzkiej chętnie skorzystają z takiego rozwiązania?
Doświadczenia z konsjerżem modowym pokazują nam, że nasi klienci są bardzo otwarci na nowości. Usługa zakupów ze stylistką – Anną Mikulską, przerosła nasze oczekiwania. Terminy rezerwowane są w 24 godziny, a na spotkanie trzeba umawiać się z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Dla naszych klientów ogromnie ważny jest fakt, że usługa ta jest bezpłatna.
Czy usługa konsjerża nie wywoła fali zazdrości wśród męskiej klienteli?
Daily Mail donosi, że mężczyzna nudzi się zakupami już po 26 minutach. Konsjerż jest zatem rozwiązaniem idealnym zarówno dla Pań, jak i ich partnerów. Mamy też cichą nadzieję, że i Panowie skorzystają z „pomocnej dłoni”. Zatem czy szykuje się rewolucja? Z pewnością! Takiej usługi nie było jeszcze na rynku łódzkim!
Zapraszamy serdecznie do świątecznej Galerii Łódzkiej.