28 listopada w warszawskiej restauracji „Czyli Chilli” odbyła się konferencja prasowa prezentująca nową, na polskim rynku kosmetycznym markę – Bali SPA.
Bali Spa to oryginalne, indonezyjskie kosmetyki, wprowadzające nowy standard w kanony domowej pielęgnacji ciała.
Jak podkreślał Piotr Kołaczyk, PR & Marketing Manager „Sense and Body” – przedstawicielstwa Bali SPA w Polsce: „Marka Bali SPA to harmonijne połączenie indonezyjskiej, naturalnej pielęgnacji z najnowocześniejszą technologią. To synergia, która pozwala wyciszyć umysł i skutecznie zregenerować ciało.”
W klimat cudownej wyspy Bali wprowadziła gości Elżbieta Dzikowska – słynna podróżnicza, która na podstawie wspomnień z własnych wypraw próbowała wyjaśni
, w czym tkwi sekret piękna Bali i Balijek.
Supriana – rdzenna Indonezyjka, gość specjalny a zarazem ekspertka Sense & Body Spa, po raz pierwszy w życiu opuściła rodzinną wyspę i przyleciała do Polski. Podczas spotkania starała się wyczarować przed gośćmi klimat indonezyjskiej kultury, rytuałów i pielęgnacyjnych sekretów. Supriana poprowadziła warsztaty przygotowywania tradycyjnego balijskiego peelingu.
Zawadiacki Spiderman i nieco bardziej spolegliwy Batman – dwie piękne papugi, obecne na spotkaniu szczególnie zainteresowały dziennikarzy. One, jak nikt inny wprowadziły wyjątkowo egzotyczny klimat.
Mediom zaprezentowane zostały trzy linie produktów:
Kuta Romance Relaxing Spa Series – linia relaksacyjno – oczyszczająca;
Sanur Sweet Senses – linia ujędrniająca ;
Sakura blossom Japanese Spa Series – linia dotleniająca z kwiatami japońskiej wiśni.