Ta kolekcja torebek powstała specjalnie z okazji Re-Act Fashion Show w pracowni marki Cado. I choć są wykonane ze skóry i filcu, w tym przypadku naprawdę można mówić o ekologii, bo wszystkie użyte materiały zostały odzyskane.
Co oznacza seria Trashion Cado Bags?
Trashion to pojęcie wywodzące się z połączenia dwóch angielskich słów: trash – śmieci i fashion – moda. Używa się go w odniesieniu do przedmiotów wykonanych ze starych, niepotrzebnych lub popsutych rzeczy. Jest to coraz popularniejsze zjawisko, które daje ogromne pole do popisu projektantom.
Kilka słów o Cado
Marka CADO powstała z kobiecej skłonności do gromadzenia rzeczy „małych i miłych” oraz potrzeby ich tworzenia. Zmęczone masową produkcją postawili na oryginalność i kreatywność w sposobie kształtowania wizerunku. Inspiracji szukają w samej materii twórczej, fakturze materiału, kształcie i kolorze – to one stają się pierwszym pretekstem do wykonania kolejnego projektu. Poddają się temu co podsuwa im rzeczywistość, bycie tu i teraz… Chętnie wykorzystują rzeczy z drugiego obiegu, skrawki, ścinki, starocie – uprawiając twórczy recykling zbliżają się do filozofii mody ekologicznej, której założenia są im bliskie nie tylko na polu zawodowym.
Torebki
Każda torba z serii Trashion Cado Bags została wykonana tylko w jednym egzemplarzu. Bazowe materiały to filc i skóra z recyclingu – ta lakierowana i ta matowa. Zostały one pocięte i zestawione tak, by stworzyć niejednolitą, fragmentaryczną strukturę, która urozmaicona jest jeszcze kontrastową kolorystyką: od soczystej, smakowitej fuksji, karminowej czerwieni i kobaltu, poprzez przydymione błękity, butelkowe zielenie do neutralnych beżów, smakowitych pistacji i szarości w każdym wydaniu – od błysku po mat – od srebra po antracyt.
Prezentowane torebki Cado to ciekawa propozycja dla kobiet lubiących posiadać coś niepowtarzalnego i oryginalnego.
Ciekawa kolorystyka zwraca na siebie uwagę i wprawia w dobry nastrój.
Ceny torebek wahają się między 135 zł a 349 zł.
Emilia