Kolekcja OCHNIK jesień-zima 2023/2024 – PokOCHaj jesień!

3 października 2023, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

W tym sezonie marka OCHNIK zabiera nas do jesiennego ogrodu pełnego magii i tajemniczego piękna, a najnowsza kampania zachęca do pielęgnowania wspólnych chwil.

Wśród najnowszych propozycji znajdziecie wszystko, co potrzebne do skompletowania jesienno-zimowej garderoby. Miękka, dzianinowa odzież oraz ciepłe kurtkipłaszcze pozwolą cieszyć się modą w chłodniejsze dni, a dzięki eleganckim sukienkom, koszulom i marynarkom zestawionym ze stylowymi dodatkami stworzycie oryginalny look do pracy i na specjalne okazje. Obok tej kolekcji nie sposób przejść obojętnie!

Tajemniczy ogród – dla romantyczek i fashionistek

Damska linia kolekcji jesień-zima to intrygujące połączenie najnowszych trendów i klasyki, które przypadnie do gustu nie tylko zwolenniczkom spokojnych, romantycznych stylizacji, ale też fashionistkom noszącym na co dzień nieco odważniejsze kreacje. Subtelne, roślinne nadruki i abstrakcyjne motywy nadają jej uroku, świeżości i odwagi. Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów kolekcji jest wyjątkowy żakard, łączący klasyczny wzór marki ułożony z wilg z oryginalnym motywem kwiatowym.

Wśród propozycji dla kobiet znalazły się również efektowne modele kurtek, odzieży i dodatków wpisujące się w popularny trend off white, dzięki którym stworzycie zjawiskowe monostylizacje w odcieniu złamanej bieli. W tym sezonie OCHNIK stawia także na błysk, którego nie zabrakło zarówno w linii odzieży lekkiej, ozdobionej lśniącymi dżetami, jak i w kurtkach z połyskującym wykończeniem.

Nowe modele w galanterii

Sezon jesienno-zimowy w galanterii to zaproszenie do odwiedzenia tajemniczego ogrodu pełnego ciepłych barw i ciekawych faktur. Przepełniają go odcienie winnej czerwieni, czekoladowych brązów i beży przechodzących w jasne tony złamanej bieli. W nowej kolekcji znajdziemy zarówno komfortowe torby i plecaki, idealne do noszenia na co dzień, jak i ozdobne, wyjściowe modele, które podkreślą świąteczne stylizacje, a także świetnie sprawdzą się w roli pięknych prezentów dla najbliższych.

OCHNIK proponuje m.in. nowoczesny shopper, w bardzo praktycznym, powiększonym rozmiarze, który może pełnić funkcję nie tylko torby codziennej, ale też pojemnej torby weekendowej. Uwagę przykuwają także miękkie, zamszowe listonoszki oraz seria torebek z kolekcyjnym printem nawiązującym do logotypu marki. OCHNIK jak co sezon przygotował również bogatą i różnorodną linię obuwia, które będzie idealne zarówno podczas aktywności na zewnątrz, jak i podczas formalnych okazji.

Męski świat – granat, khaki i racing red

W męskiej kolekcji oprócz bazowej czerni i granatu pojawiają się odcienie ciemnego koloru bordo i stonowanej zieleni w odcieniu khaki. Każdy element kolekcji można ze sobą łączyć, tworząc zarówno casualowe, jak również klasyczne i biznesowe stylizacje.

Na sezon jesienno-zimowy OCHNIK proponuje panom modne kurtki ocieplone naturalnym lub sztucznym puchem, a także szeroki wybór swetrów, kardiganów i golfów. W kolekcji znajdziemy również komfortowe komplety dresowe, casualowe i eleganckie koszule, wygodne T-shirty i spodnie. Mocnym kolorystycznym akcentem męskiej linii jest pikowana puchówka o sportowym fasonie w kolorze intensywnej, wyścigowej czerwieni.

Nowością w galanterii męskiej jest linia skórzanych toreb z wytłoczonym monogramem „OCH”, w której znajdziemy plecak, mniejszą i większą listonoszkę, kosmetyczkę i nerkę. Dla panów przygotowano także wykonane z wysokiej jakości materiałów półbuty, trzewiki i sztyblety, które bez problemu sprostają wymaganiom chłodnych, jesiennych dni.

 

 ***

OCHNIK to polska firma z ponad 30-letnią tradycją posiadająca sieć 119 salonów firmowych zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych Centrach Handlowych w Polsce, dwa salony w Ukrainie i jeden w Niemczech. Prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu (www.ochnik.com) oraz Działu Sprzedaży B2B, oferującego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym.

OCHNIK to również ceniony pracodawca. W 2015 roku został liderem rankingu „Najlepsze Miejsca Pracy” przygotowywanego w oparciu o badanie prowadzone przez Instytut Great Place to Work®.