Kobieta – manager ds. zakupów

9 grudnia 2011, dodał: limango
Artykuł zewnętrzny

Najczęściej odpowiedzialna jest za  zakupy nie tylko dla siebie, ale dla całego domu. Uwielbia wyprzedaże, ale brak jej czasu na długie godziny spędzone w tradycyjnych sklepach. Chętnie korzysta z ofert klubów zakupowych, które ze swoimi okazjami przychodzą same, na skrzynkę mailową.

Nie ulega wątpliwości, że współczesna kobieta żyje w ciągłym biegu, zdając sobie sprawę z własnej wartości i chcąc być najlepszą na wielu polach. Przede wszystkim chce natomiast szczęścia i poczucia bezpieczeństwa dla siebie i swojej rodziny. Dąży do niego poprzez pełnienie całej palety ról, na różnych płaszczyznach swojego życia. Jedną z takich ról jest bycie swoistym managerem rodziny, osobą, która nie tylko zarządza domowym budżetem, ale też decyduje o wielu istotnych kwestiach, np. o tym w co się ubierze, nie tylko ona, ale też jej dzieci, a nawet mąż. W swoich wyborach zakupowych kieruje się przede wszystkim jakością produktów, a także wiedzą o dobrych markach, którą chętnie wykorzystuje w praktyce. Nie bez znaczenia jest jednak również cena kupowanych rzeczy. Idealną sytuacją byłoby kupowanie produktów najlepszych marek w wyprzedażowych cenach. Często nie ma jednak czasu na to, by spędzać długie godziny na chodzeniu po sklepach i żmudnym poszukiwaniu przypadkowych okazji. Biorąc pod uwagę  owe potrzeby kobiet pojawiło się wiele portali, które oferują całą plejadę okazyjnych ofert w jednym miejscu.

Bardzo prężnie rozwijają się strony dla miłośników zakupów grupowych, gdzie poszczególne oferty są aktualne tylko przez krótki okres czasu, a liczba kuponów promocyjnych jest limitowana. O popularności tego typu portali może świadczyć kilkumilionowa rzesza osób zarejestrowanych w Polsce na portalach typu groupon.pl, gruper.pl czy mydeal.pl . Chyba każdy z nas ma wśród swoich znajomych osobę, która skorzystała z usługi z tzw. ‘kuponu’. Być może sami należymy do grona ich sympatyków. Niezwykłą popularnością cieszą się także porównywarki cenowe, np. nokaut.pl.

Ciekawą alternatywą dla zakupów w sklepach stacjonarnych są również kluby zakupowe, które zaczynają robić furorę w polskim internecie. Dla objaśnienia: klub zakupowy jest sklepem internetowym, który działa na zasadach klubu i w którym kupować mogą tylko jego członkowie. Produkty oferowane są w czasie kilkudniowych kampanii, w czasie trwania których można kupić dobrej jakości, markowe produkty w mocno obniżonych cenach. W limango.pl, klubie działającym od niedawna w Polsce, zdarza się często, że obniżki sięgają nawet do – 80% od ceny detalicznej, podanej przez producenta. A któż nie byłby zachwycony zakupem torebki od Calvina Kleina za 200 zł zamiast za 1100zł czy okularów od Tommy’ego Hilfigera za symboliczne 120 zł? W w krajach Europy Zachodniej aż 7 na 10 osób przyznaje, iż zna model na jakim opiera się działalność takich klubów, wielu z nich ma również konto w przynajmniej jednym tego typu sklepie [źródło: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kluby-zakupowe-nowa-sila-napedowa-e-handlu-2351190.html].

W Polsce zyskują one caraz większą popularność, zwiększa się grono osób doceniających zalety kupowania markowych ubrań za niewielkie pieniądze. Niewątpliwym plusem jest również łatwość dokonywania zakupów w klubach zakupowych. Można siedzieć wygodnie w fotelu i do woli przeglądać to, co najbardziej nam się podoba nie tracąc przy tym fortuny na markowe ubrania, buty, biżuterię czy kosmetyki

.



FORUM - bieżące dyskusje

zabawa - odpowiedz tytułem piosenki…
"Wszystko czego dziś chcę" Kiedy masz gorszy dzień...
Outlet - Promocje
Jak byłam tam na zakupach to sporo rzeczy było marnej jakości, w końcu wybrałam...
Jaki odkurzacz
Ja sprzątam tylko mopem, nie mam już dywanów więc odkurzacz stał się zbędny...
Sprawdzone sposoby na dziecięce dol…
Dokładnie. Nie zabierać dzieci do sklepów, przychodni jak nie potrzeba. Nieraz widzę...