Do kina chodzimy często ze znajomymi, a teraz możemy zabrać również swojego czworonożnego przyjaciela. W letnie czwartki marka FRISKIES zaprasza wszystkich miłośników kina i ich pupili na seans filmowy na naprawdę dużym ekranie, a do tego konkursy i zabawy dla Ciebie i Twojego czworonoga.
Firma Nestlé PURINA PetCare, producent karmy FRISKIES, została partnerem akcji RMF FM – Kino Letnie. Projekcje hitów filmowych będą odbywały się w największych miastach Polski. Start zawsze o godz. 20:30, a wstęp na seanse jest bezpłatny. 14 lipca 2011 akcję zainaugurował pokaz filmu „Kac Vegas” na Krakowskich Błoniach.
21 lipca Kino Letnie zagości w Warszawie na Polu Mokotowskim, a tydzień później w Poznaniu (Malta). 11 sierpnia wszystkich fanów kina zapraszamy do Parku Chorzowskiego
w Katowicach. Filmowe lato zakończy się 25 sierpnia na Wyspie Słodowej we Wrocławiu.
Na prawdziwych kinomaniaków czekają również konkursy filmowe. W każdy poniedziałek o 9:30 na antenie radia RMF FM można wygrać kino domowe, a dla swojego czworonożnego przyjaciela zapas karmy FRISKIES Balance i FRISKIES Active, miskę lub zabawkę. Wystarczy tylko odgadnąć tytuł filmu, który będzie wyświetlany w najbliższy czwartek po konkursie. Ci, którym szczęście nie dopisze podczas quizów radiowych, będą mogli spróbować swoich sił w konkursach organizowanych przed seansami. W jednym z nich trzeba poprawnie odpowiedzieć na pytanie związane z żywieniem zwierząt i marką FRISKIES, a w drugim, razem ze swoim czworonogiem, zaprezentować sztuczki. Zwycięzcy otrzymają zapas karmy, a także miski i zabawki dla swoich pupili. Dla wszystkich uczestników konkursów marka FRISKIES przygotowała nagrody pocieszenia w postaci przekąsek dla psów.
Nie będą to jedyne atrakcje czekające na miłośników zwierząt i kina. Nie wiesz co zrobić, gdy pies ciągnie na spacerze, szczeka, gdy w domu pojawią się goście lub gryzie ulubione buty? Odpowiedzi na te pytania udzielą behawioryści z Centre of Applied Pet Ethology Polska (COAPE Polska), którzy prowadzą kursy edukacyjne dla właścicieli zwierząt, trenerów i lekarzy weterynarii. Każdy, kto odwiedzi stoisko FRISKIES, otrzyma poradę na temat niepokojącego zachowania swojego pupila. W namiocie FRISKIES będzie można również otrzymać karmę FRISKIES do wypróbowania w domu oraz gadżety.
Akcja będzie wspierana w prasie, na stronach internetowych Friskies.pl i RMF. Czas trwania kampanii: lipiec – sierpień. Za zakup mediów odpowiada MEC.