Marka Jordan wystartowała z kampanią reklamową dla nowej kolekcji szczoteczek Jordan Individual 2015. Działania reklamowe rozpoczęły się w marcu i potrwają około 2 miesięcy. Swoim zasięgiem obejmują szeroką listę ogólnopolskich stacji telewizyjnych, a dodatkowo wspierane są kampanią VOD.
Kampania ma na celu wypromowanie linii szczoteczek Jordan Individual w nowych wzorach, stworzonych przy udziale grupy projektantów Scandinavian Surface. W spocie reklamowym podkreślone zostały różnice dwóch modeli szczoteczek: Clean i Reach, a także unikalny design, pozwalający wybrać ulubiony model i podkreślić swój styl.
Kolekcja Jordan Individual to dwanaście unikalnych, wyróżniających się projektów, inspirowanych surową, przyrodą północy pozwala wybrać produkt pasujący do naszego stylu bycia i upodobań. Pełna kolorystyka wzorów umożliwia także dopasowanie szczoteczki do stylu wnętrza łazienki, czyniąc z rzeczy codziennego użytku atrakcyjny, stylowy gadżet. Połączenie nowoczesnego wzornictwa, z profesjonalną konstrukcją i zastosowaniem najwyższej jakości materiałów sprawia, że szczotkowanie zębów staje się przyjemnością.
Szczoteczki Jordan z kolekcji Individual 2015 dostępne są w szerokiej dystrybucji, m. in w drogeriach Rossmann, Superpharm, Hebe, hipermarketach, a także w wybranych supermarketach oraz aptekach.