Kampania Jesteśmy piękne DOVE | Wszystko dla zdrowia i urody, porady kulinarne Uroda i Zdrowie - serwis nie tylko dla kobiet!

Kampania Jesteśmy piękne DOVE

6 maja 2016, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

 

Misją marki Dove jest redefinicja pojęcia piękna i polemika z idealnym, nierzeczywistym wizerunkiem kobiety. Od wielu lat Dove przekonuje kobiety, że prawdziwe piękno wymyka się metryce, nie ma jednego właściwego rozmiary biustu, kształtu ust czy wagi ciała. Ta idea jest w sercu marki i jest przyczynkiem zarówno do emocjonalnych kampanii marki, jak też rozwijania jej wszystkich produktów.

DoVE-18530 - 1

Dove zachęca kobiety, by codziennie odkrywały i pielęgnowały swoje prawdziwe piękno, bo jak mawia Sophia Loren Nic nie czyni kobiety piękniejszą niż wiara we własne piękno.

Po raz kolejny marka Dove podejmuje z Polkami rozmowę na temat piękna. 8 marca 2016 r. zainaugurowana została kampania społeczna pod hasłem Jesteśmy piękne. Dla nas jest to wyjątkowe wydarzeniemówi Agnieszka Ostasiuk, Brand Manager Doveponieważ po raz pierwszy na tak dużą skalę przygotowaliśmy kampanię lokalną. Zaprosiliśmy Polki do rozmowy o pięknie, kobiecych relacjach i pielęgnacji urody. Z badań wynika, że tylko dwie na dziesięć Polek czują się piękne, podczas gdy polskie kobiety postrzegane jako jedne z najpiękniejszych na świecie. Tegoroczna odsłona kampanii marki Dove ma na celu pokazanie kobietom, że swoje prawdziwe piękno wystarczy w sobie odkryć i docenić.

Kampania Jesteśmy piękne zaprezentowana zostanie w wielu odsłonach. Filarem komunikacji jest film zrealizowany na jej potrzeby, którego bohaterkami polskie kobiety. Dove przygotował też raport, w którym zaprezentuje wyniki przeprowadzonych z Polkami rozmów na temat piękna, kobiecych relacji i pielęgnacji urody. Działania reklamowe i promocyjne związane z kampanią obejmować będą bogate portfolio mediówtelewizję, radio, outdoor, internet, media społecznościowe, zaplanowano także wiele interaktywnych akcji skierowanych bezpośrednio do kobiet.

Wszystkie aktywności związane z kampanią będzie można śledzić na stronie www.JestesmyPiekne.pl.

Koncepcję kreatywną i scenariusz filmu przygotowała agencja Ad Craft, film zrealizowało BoxStudio, za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Działania PR będzie prowadziła agencja Atelier PR.



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz


FORUM - bieżące dyskusje

Złomowanie auta
Dziś jest takie zapotrzebowanie na tanie auta że warto je sprzedać całe, np. dla początkującego...
tworzymy opowiadanie - zabawa
.....ale ona natychmiast zaczęła szukać sobie kolejnego męża. ..
Parkiet - trudny wybór
A nie lepsze drewno bez lakieru...?
Oryginalne produkty z Anglii
Poza tym za daleki transport też się płaci wyższą cenę produktów....