Kampania Jesteśmy piękne DOVE

Avatar photo
6 maja 2016,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

 

Misją marki Dove jest redefinicja pojęcia piękna i polemika z idealnym, nierzeczywistym wizerunkiem kobiety. Od wielu lat Dove przekonuje kobiety, że prawdziwe piękno wymyka się metryce, nie ma jednego właściwego rozmiary biustu, kształtu ust czy wagi ciała. Ta idea jest w sercu marki i jest przyczynkiem zarówno do emocjonalnych kampanii marki, jak też rozwijania jej wszystkich produktów.

DoVE-18530 - 1

Dove zachęca kobiety, by codziennie odkrywały i pielęgnowały swoje prawdziwe piękno, bo jak mawia Sophia Loren Nic nie czyni kobiety piękniejszą niż wiara we własne piękno.

Po raz kolejny marka Dove podejmuje z Polkami rozmowę na temat piękna. 8 marca 2016 r. zainaugurowana została kampania społeczna pod hasłem Jesteśmy piękne. Dla nas jest to wyjątkowe wydarzeniemówi Agnieszka Ostasiuk, Brand Manager Doveponieważ po raz pierwszy na tak dużą skalę przygotowaliśmy kampanię lokalną. Zaprosiliśmy Polki do rozmowy o pięknie, kobiecych relacjach i pielęgnacji urody. Z badań wynika, że tylko dwie na dziesięć Polek czują się piękne, podczas gdy polskie kobiety postrzegane jako jedne z najpiękniejszych na świecie. Tegoroczna odsłona kampanii marki Dove ma na celu pokazanie kobietom, że swoje prawdziwe piękno wystarczy w sobie odkryć i docenić.

Kampania Jesteśmy piękne zaprezentowana zostanie w wielu odsłonach. Filarem komunikacji jest film zrealizowany na jej potrzeby, którego bohaterkami polskie kobiety. Dove przygotował też raport, w którym zaprezentuje wyniki przeprowadzonych z Polkami rozmów na temat piękna, kobiecych relacji i pielęgnacji urody. Działania reklamowe i promocyjne związane z kampanią obejmować będą bogate portfolio mediówtelewizję, radio, outdoor, internet, media społecznościowe, zaplanowano także wiele interaktywnych akcji skierowanych bezpośrednio do kobiet.

Wszystkie aktywności związane z kampanią będzie można śledzić na stronie www.JestesmyPiekne.pl.

Koncepcję kreatywną i scenariusz filmu przygotowała agencja Ad Craft, film zrealizowało BoxStudio, za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Działania PR będzie prowadziła agencja Atelier PR.



FORUM - bieżące dyskusje

jaką wodę pić?
Nie lubisz smaku samej wody? Miałam tak kiedyś, a potem jakoś się przyzwyczaiłam.
Ogólnie o zdrowiu
Witaminka D musi być, do tego B12 i jak czuję się gorzej,...
Problem z włosami
No właśnie, słusznie zauważyłaś Iwonko, że to skład powinien decydować o wyborze suplementu. Zazwyczaj...
Na Jesienne smutki jakie zapachy?
O zapachu prania? :D Brzmi ciekawie. Zawsze lubiłam tę świeżość, jak ktoś w pobliżu...

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.