Jesienne trendy Ochnik

Avatar photo
17 września 2010,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

ŚWIATOWE TRENDY W JESIENNO-ZIMOWEJ KAMPANII OCHNIKA

Klimat tajemniczego ogrodu oraz piękne, stylowe wnętrza zestawione z nowoczesnymi, bardzo modowymi stylizacjami stały się tłem do zaprezentowania najnowszej kolekcji odzieży i galanterii skórzanej marki OCHNIK.

Najnowsza kolekcja marki OCHNIK to dowód na to,  że  klasyka i nowoczesność mogą stanowić dobraną parę. W stylistyce kolekcji można zaobserwować mieszankę różnych trendów – retro, vintage z futurystycznymi formami.  Jak mówi Visual  Manager  firmy OCHNIK, Izabella Cichocka – Mycek „Kolekcja OCHNIKA to połączenie ponadczasowych trendów z nowoczesną elegancją. Znaleźć w niej można dość odważne fasony, które zostały złagodzone przez delikatne stonowane kolory skór.”

„W tym sezonie po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na podział sesji wizerunkowej tak, by podkreślić zarówno charakter linii dziennej, jak i wieczorowej” – mówi Katarzyna Nowicka, Dyrektor ds. Zarządzania Marką.
Linia dzienna została zaprezentowana w scenerii pięknego parku. Delikatne beże i szarości skór doskonale współgrają z trochę tajemniczą jakby zasnutą mgłą przyrodą. Wszystkie barwy delikatnie się przenikają, nie widać mocnych kontrastów ani w kolorze, ani w samej formie produktów.

Odmienna w swojej stylistyce linia wieczorowa została pokazana w urokliwym wnętrzu Zamku w Nieborowie.
Ubrania oraz charakter w jaki zostały sfotografowane daje nasycony kontrastami efekt, w którym widać wyraźną zabawę matu i błysku, zwierzęcych wzorów oraz geometrycznych form.

W realizacji sesji uczestniczyli:

  • Modele: Paulina Cebrzyńska, Alicja Rygiel, Rafał Wojtysiak, a także Kasia Bożkiewicz  i Aleks Rutkowski z agencji Model Plus
  • Fotograf: Wojtek Wojtczak
  • Stylizacja: Pola Madej
  • Fryzury: Kacper Rączkowski
  • Makijaż: WILSON

Kampania promująca kolekcję OCHNIK Jesień – Zima 2010/2011 planowana jest na październik, listopad i grudzień. Zdjęcia z kolekcji będzie można zobaczyć w magazynach modowych, telewizji i Internecie oraz na witrynach w największych centrach handlowych.

Film z realizacji sesji zdjęciowej można znaleźć na stronie www.ochnik.pl oraz na profilu OCHNIK w portalu Facebook.com
Zdjęcia wysokiej rozdzielczości znajdą Państwo na FTP:
Host: ftp.dziubinski.pl
Login: ochnik
Hasło: Media
Katalog: Kolekcja Jesień Zima 2010_2011

Więcej na facebook.com w profilu OCHNIK.



FORUM - bieżące dyskusje

jaką wodę pić?
Nie lubisz smaku samej wody? Miałam tak kiedyś, a potem jakoś się przyzwyczaiłam.
Ogólnie o zdrowiu
Witaminka D musi być, do tego B12 i jak czuję się gorzej,...
Problem z włosami
No właśnie, słusznie zauważyłaś Iwonko, że to skład powinien decydować o wyborze suplementu. Zazwyczaj...
Na Jesienne smutki jakie zapachy?
O zapachu prania? :D Brzmi ciekawie. Zawsze lubiłam tę świeżość, jak ktoś w pobliżu...

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.