Jennie Runk w zaskakującej kampanii reklamowej H&M
Jennie Runk została zatrudniona jako twarz kampanii reklamującej stroje kąpielowe H&M na rok 2013. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że modelka nosi ubrania w rozmiarze 44.
W świecie mody zawrzało… Wszak do tej pory ubrania prezentowały wychudzone modelki noszące rozmiary 32-34, porównywane nie bez powodu do wieszaków na odzież.
Jennie urodziła się w 1989 roku i pracę modelki rozpoczęła w wieku 14 lat, ale z powodu wzrostu wagi z czasem zakwalifikowano ją do działu „plus size”.
Stroje kąpielowe H & M dostępne są w rozmiarach od 14 do 24.
Czy to początek nowego kanonu kobiecego piękna?
Szczerze mówiąc, mam taką nadzieję, bo z przerażeniem obserwuję nastolatki wzorujące się na wychudzonych modelkach i popadające w anoreksję, chorobę groźną dla zdrowia, a nawet życia.