Jak wygląda sesja zdjęciowa kolekcji marki Nessi?

20 sierpnia 2012, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

 

Ponieważ efekt wcześniejszej współpracy marki Nessi ze Studiem F4Fotobył bardzo zadowalający, postanowiliśmy   kontynuować ją przy realizacji kolejnego projektu fotograficznego – mówi Anna Szymczak z PRomotion Instytut, odpowiedzialna za wizerunek marki i producentka sesji.

Do realizacji sesji wizerunkowej kolekcji butów na jesień 2012 przygotowywaliśmy się intensywnie przez dwa tygodnie. Najwięcej czasu zajęło wyszukanie plenerów, ponieważ fotografowanie jesieni w środku słonecznego lata nie należy do najłatwiejszych zadań, a nie chcieliśmy  korzystać z osławionego photoshopa. Udało się wybrać kilka znakomitych lokalizacji, w które bogaty jest Wrocław.

Fotografowanie rozpoczęliśmy od zdjęć w studio, w stylizacji glamour,  w stroju od Marcina Waśka. Kolejne ujęcia realizowaliśmy w plenerze, w przemiłej atmosferze,   z humorem absurdalnym, jaki wszyscy lubimy i najwyższą dozą profesjonalizmu.

Kolekcja butów jest klasyczna i nowoczesna zarazem. Modele w stonowanej kolorystyce, wykonane z najwyższej jakości skór i zamszów, jak  zwykle w kolekcjach Nessi, doskonale wpisały się w artystyczną konwencję stylizacji trochę retro, trochę glamour i grunge. „ Z całą pewnością jest to kolekcja dla wymagających użytkowniczek, którym mamy nadzieję spodoba się nasz sposób jej prezentacji.” – mówi producentka sesji. Efekty na www.nessi.com.pl i www.facebook.nessi.com.pl

Modelka Aleksandra Kowalska

wizażystka  Justyna Wróbel

kamera Karol Rosiak , Studio F4Foto

asystent fotografa Piotr Wojnarowicz, Studio F4Foto fotograf Wiktor Zakrzewski, Studio F4Foto

produkcja/stylizacja: Anna Szymczak/ PRomotion Instytut