Instrukcja obsługi mężczyzny: konkurs z marką KINGA
21 maja 2014, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny
Znasz sekret udanego związku? Męski świat nie ma przed Tobą tajemnic? Ten konkurs jest dla Ciebie! Kolejny etap konkursu jubileuszowego firmy Kinga to prawdziwe wyzwanie dla znawczyń związków damsko-męskich. Tematem przewodnim majowego etapu konkursu jest „Instrukcja obsługi mężczyzny”. Kinga działa na polskim rynku już od 20 lat.
W każdym miesiącu fanki firmy Kinga mogą wykazać się kreatywnością tworząc prace graficzne, plastyczne lub fotograficzne w odpowiedzi na zadanie konkursowe. Piąte hasło konkursowe to: „Instrukcja obsługi mężczyzny”.
Uczestnicy konkursu mogą zgłaszać swoje prace do 13 czerwca. Wybrane zostaną dwie najlepsze prace, które zostaną nagrodzone kompletem bielizny i książką Małgorzaty Kadysz „Mężczyzna prosty w obsłudze”.
Pod koniec roku laureaci zawalczą o nagrodę główną:
- sesję zdjęciową, warsztaty sushi, biżuterię, kosmetyki firmy Bielenda, bilety na Kino Kobiet, bieliznę i wyroby pończosznicze (I miejsce);
- pobyt w SPA, warsztaty muzyczne z Ewą Szlachcic, kosmetyki firmy Bielenda, bilety na Kino Kobiet, bieliznę i wyroby pończosznicze (II miejsce),
- kurs nurkowanie, stylizacja fryzjerska, kosmetyki firmy Bielenda, bilety na Kino Kobiet, bieliznę i wyroby pończosznicze (III miejsce).
Partnerami konkursu są firmy: Helios, Antolos, SPA Zdrojówka, Gabriella, Meg&MJ Crystalss, Ewa Szlachcic, studio b., Koku Sushi, Kursnurkowy.pl, Bielenda, kino Helios.