Idealne śniadanie na jesienne poranki

5 listopada 2012, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

 

 

Jak rozpocząć dzień z uśmiechem, zwłaszcza teraz, kiedy pogoda za oknem skutecznie zniechęca do wyjścia z domu? Proponujemy błyskawiczne śniadanie z dużą porcją kolorowych i pysznych dodatków, które przywołają wspomnienie lata.

Poranek bez kubka gorącej herbaty lub filiżanki aromatycznej kawy, której zapach unosi się po całym mieszkaniu… niemożliwy. Wyjście z domu z nutką optymizmu i radością wymalowaną na twarzy? Dlaczego nie! Wystarczy zaledwie 5 minut, aby powitać nowy dzień ogromną dawką energii i spojrzeć na niego z innej perspektywy. Śniadanie, którego przygotowanie proponujemy poniżej, szybko postawi nas na nogi, nie wspominając już, że poprawi nasz jesienno-zimowy, wręcz niedźwiedzi nastrój.

Co to takiego? Prosty i szybki w przygotowaniu koktajl, który z pewnością urzeknie liczne podniebienia. Czego potrzebujemy do jego przygotowania? Wystarczy koktajlowa szklanka, którą do połowy wypełniamy jogurtem naturalnym lub owocowym, na jego powierzchnie wsypujemy przyjemnie chrupiące musli lub pełnoziarniste płatki (np. nowe propozycje śniadaniowe Bakalland) i owoc, który kojarzy nam się z letnimi smakami. Czy będzie to soczysta truskawka, orzeźwiający melon czy słodka malina – wybierzmy taki owoc, który najbardziej przypomina nam lekkie, letnie desery, słońce i spacery.

Śniadanie w takim stylu to nie tylko świetny sposób na udany poranek ale okazała dawka cennych witamin i odżywczych składników, które poprawią nasze samopoczucie i mogą okazać się świetnym sposobem na pogodową chandrę. Życzymy smacznego!

 

Więcej informacji: www.bakalland.pl

BAKALLAND S.A. to lider rynku bakalii w Polsce i zarazem jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w kategorii (88% świadomości marki w grupie kobiet 25-54 lata). Spółka rozpoczęła działalność w 1991 roku (od 2006 roku akcje spółki notowane są na GPW), poprzez  akwizycje i rozwój organiczny zbudowała silną Grupę Kapitałową, która stała się wiodącym graczem w Europie Środkowo-Wschodniej w zakresie sprzedaży bakalii. Celem Grupy jest konsekwentny rozwój organiczny, poszerzenie portfela asortymentu o nowe linie produktowe oraz umacnianie pozycji marek BAKALLAND i O