„Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej”

Avatar photo
1 marca 2012,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Andrzej Batko: „Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej”

Obecnie, gdy przeglądamy oferty pracy, zauważamy, że najwięcej propozycji zatrudnienia jest skierowanych dla kandydatów na przedstawicieli handlowych. Warto więc poznać metody zwiększające ich skuteczność, która jest bezpośrednim czynnikiem wpływającym na wynagrodzenie na tego typu stanowiskach.

Co sprawia, że jedni ludzie odnoszą w branży sprzedaży bezpośredniej wymierne sukcesy i zarabiają krocie, podczas gdy inni nie są w stanie przekonać potencjalnych klientów do skorzystania z ich oferty produktów bądź usług? Jak znudzenie uczestników prezentacji zmienić w fascynację i euforię? Jak wzbudzić w nich pragnienie posiadania właśnie tej, a nie innej rzeczy?

Ta książka prezentuje skuteczne sposoby na osiągnięcie sukcesu i znaczące zwiększenie skuteczności na tym polu zawodowym. Techniki hipnozy są znane od wieków, więc nie ma powodów, by ich nie stosować na potrzeby rozwoju własnej kariery. Gwarantują one wpływ na emocje i zachowania drugiego człowieka.

Polecam tę pozycję zwłaszcza wszystkim tym, którzy stawiają pierwsze kroki w branży sprzedaży bezpośredniej, a także biznesmenom oraz osobom zainteresowanym mechanizmami kontaktów międzyludzkich i metodami skutecznego wpływu na innych. Osiągnij swój cel i sukces dzięki temu poradnikowi, który rewolucjonizuje dotychczasowe ustalenia w tym zakresie.

Dagmara C.

Książkę poleca Wydawnictwo HELION – można kupić ją tutaj:

http://onepress.pl/ksiazki/hipnotyczna-prezentacja-w-sprzedazy-bezposredniej-andrzej-batko,hiprez.htm

Dziękujemy Wydawnictwu za udostępnienie egzemplarza recenzyjnego –

Redakcja






Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.