Marka Helcom przyzwyczaiła nas do regularnych restylizacji produktów. Systematyczne unowocześnianie opakowań oraz dostosowywanie ich do aktualnych na rynku standardów, to nasz sposób wizualnego podkreślenia jakości produktów. Najpierw oddziałujemy na zmysł wzroku, następnie uzupełniamy relację smakiem – informuje Theodoros Siakas, Prezes Greek Trade Sp z.o.o (właściciela marki Helcom).
Co się zmieniło?
Zmianie uległ wizerunek produktów pakowanych w słoiki oraz puszki. Nowy wizerunek skoncentrowano na etykietach. Zachowano granatowy kolor frontu, który towarzyszy marce Helcom od początku jej istnienia. Tradycyjna baza uzupełniona została złotem i czernią, co wskazuje na dostojny, nowoczesny design produktów z wyższej półki. Całości dopełnia rozpoznawalne już logo marki. Aktualne etykiety odzwierciedlają nowe rynkowe standardy
i preferencje konsumentów. Zdanie konsumentów jest dla marki szczególnie ważne, badane
i zawsze brane pod uwagę przy wszystkich – nie tylko wizerunkowych – działaniach. Warto podkreślić, że marka zaangażowana jest w społeczny projekt „Życie ma smak”, który realizowany jest od września tego roku.
Greek Trade Sp. z o.o. działa w Polsce od 1992 roku i jest jednym z liderów sprzedaży oraz produkcji towarów w branży spożywczej na rynku polskim i europejskim. Sprzedaż prowadzi na 4 kontynentach, w ponad 40 państwach świata. Wysokie standardy jakości potwierdzają wdrożone systemy ISO oraz HACCP. Od 2011 roku nieprzerwanie uczestniczymy w programie Rzetelna Firma, a w 2016 roku po raz jedenasty została zdobywcą Gazeli Biznesu. Greek Trade to marki: Helcom, Helcom Naturalnie, Athina, Biooaza, Barri, Orient Taste, Helios.
Więcej na: www.helcom.pl