Gotowanie u fryzjera

17 sierpnia 2010, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Kto gotuje w salonach fryzjerskich?

Ania Starmach, zwyciężczyni programu „Gotuj o wszystko” oraz produkty z linii Kamis Fit up! są bohaterami niestandardowej akcji promocyjnej. Filmy kulinarne z udziałem Ani, która pokazuje jak przygotować pyszne i lekkie dania z produktami z linii Kamis Fit up!, można obejrzeć w salonach fryzjerskich na terenie całego kraju.
Akcja trwa przez cały sierpień i odbywa się na specjalnych monitorach LCD umieszczonych w 400 salonach fryzjerskich w całej Polsce.
Ania pokazuje „krok po kroku”, jak przygotować koktajl pomidorowy, potrawkę z kurczaka z warzywami i kaszą kuskus, sałatkę ogórkowo-arbuzową, sałatkę z fetą i pomarańczami, sałatkę kalafiorową z oliwkami. Dania są tak skomponowane i podane, by każdy łatwo mógł je odtworzyć w domu, uzyskując pyszne potrawy.
Wszystkie przepisy są przygotowane z użyciem produktów z linii Kamis Fit up!.

Kamis Fit up! to linia naturalnych sosów sałatkowych (Klasyczny, Prowansalski, Włoski, Pikantny, Koperkowy) oraz mieszanek przyprawowych (do sałatek, do potraw mięsnych, do twarożków, jajek i kefirów, do ryb i owoców morza, do zup i duszonych warzyw) wzbogaconych błonnikiem owsianym. Receptury wszystkich produktów są przygotowane w oparciu o przyprawy i zioła, które mają właściwości zdrowotne, nie zawierają soli i wzmacniaczy smaku.
Ania Starmach to nowa gwiazda kulinarna, charyzmatyczna, pełna uroku i pasji. Wygrała pierwszą edycję programu „Gotuj o wszystko” w TVN. Zdobyła sympatie widzów i jurorów, niezwykłą osobowość kulinarną. „Kuchnia łagodzi obyczaje, poprawia nastrój, łączy ludzi, a mnie osobiście uszczęśliwia na nowo każdego dnia.” – to kulinarne motto Ani. Obecnie prowadzi kuchnie w Dzień Dobry wakacje w TVN, w każdą sobotę od godz. 9.00.

Akcja ma zasięg ogólnopolski i obejmuje 400 najpopularniejszych salonów fryzjerskich m. in. sieci Gabriel, Fashion Hair Trendy, Laurent, Fashion Hair Trendy, Denique, jak również salony indywidualne. Filmy kulinarne będą emitowana na 2 000 monitorów LCD usytuowanych face to face na wysokości wzroku. Grupą docelową akcji są w 70% kobiety i w 30% mężczyźni, mieszkańcy dużych miast. To osoby z wykształceniem średnim i wyższym z nadreprezentacją osób młodych, w wieku 20- 49 lat, konsumenci określani jako liderzy opinii. Miesięczny zasięg całkowity akcji to 420 000 osób. 50-minutowy program emitowany w salonach fryzjerskich jest podzielony na bloki tematyczne: moda, uroda, zdrowie, kultura, podróże, kuchnia – z obecnością marki KAMIS.
Celem akcji jest bezpośrednie dotarcie do kobiet z informacjami na temat produktów marki Kamis Fit up!. Produkty Kamis wybrane do przepisów są dobrane do tak wyselekcjonowanej grupy docelowej. Akcja ma charakter edukacyjny, w materiałach Ania Starmach pokazuje, jak zastosować przyprawy KAMIS, by uzyskać najlepszy efekt kulinarny.
Filmy zamieszczone będą również na stronie internetowej www.kamis.pl oraz www.looktv.pl



FORUM - bieżące dyskusje

Straciłam dwa zęby. Gdzie wstawiać …
Implanty też mają skutki uboczne, bo to metal, obce ciało w dziąśle...
Przyda się dziecku tablet?
Laptop jest najbardziej uniwersalny...
Problemy z PPK
Ja tam liczę na siebie, a nie na narzucone przez państwo opcje, które...
Cała prawda o mężczyznach
Faceci działają tylko w swoim interesie, zauważyłam już dawno, że nie kierują się uczuciami...