Glossybox Home Spa – październik 2012

15 października 2012, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

GLossybox –INFORMACJA prasowA

 

 

 

 

 

 

Czas na relaks – zamów październikową edycję GLOSSYBOX o tematyce Home Spa.

Zadbaj o swoje ciało i duszę!

 

Dni stają się coraz krótsze, a temperatury niższe… Jesień nie należy do najprzyjemniejszej pory roku. Podczas gdy promienie letniego słońca dodają ci siły, witalności i energii, jesień sprawia, że czujesz się zmęczona i przepracowana. Możesz umilić sobie te szare, pochmurne dni, wystarczy podarować sobie trochę czasu w domowym zaciszu i urządzić swoje home spa. Październikowa edycja GLOSSYBOX – Home Spa to czysta przyjemność, dostarczona wprost do twoich drzwi. Dzięki odpowiednio dobranym produktom, zwykła łazienka przemieni się w świątynię relaksu.

Relaks w swojej prywatnej oazie piękna, jest niezwykle trendy w świecie urody. Pozwól sobie na to w miejscu, gdzie czujesz się najbardziej komfortowo. Znajdź dla siebie czas i ciesz się przerwą w codzienności. Na dłuższą metę, regularne sesje home spa mogą przynosić więcej przyjemności niż nagradzanie się raz w roku wycieczką do profesjonalnego spa. GLOSSYBOX, dzięki specjalnej edycji Home Spa, oferuje komplet produktów przydatnych do relaksacji i sprawienia sobie przyjemności, które idealnie wykreują dobre samopoczucie w twoich czterech ścianach.

W każdym pudełku GLOSSYBOX Home Spa znajduje się stymulujący peeling do ciała z linii HOME SPA, marki PAT&RUB, maskę intensywnie regenerującą włosy suche i zniszczone z linii KARITE, francuskiej marki RENE FURTERER, nowość na rynku: maska i serum z linii Mooya, marki BEAUTYFACE, biosiarczkowy żel głęboko oczyszczający do mycia twarzy, firmy BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ, jak również wyjątkowy kosmetyk kolorowy marki FRESH MINERALS. Kolejnym elementem pudełka HOME SPA jest naturalna, marokańska glinka firmy ORGANIQUE lub twardy balsam do ciała na bazie masła Shea, również marki ORGANIQUE. Idealnym do domowego SPA jest też mydło Argan & Goats marki THE SECRET SOAP STORE.

Pełen opis wszystkich produktów z październikowej edycji, znajduje się na stronie internetowej: www.glossybox.pl

Pozostaw stres oraz jesienna słotę na zewnątrz i znajdź się na twojej bezludnej wyspie we własnym domu. Wyłącz telefon i odłóż na bok wszystko co rozprasza twoją uwagę. Cisza i relaksująca atmosfera to najistotniejsze warunki dla perfekcyjnego Home Spa .Ciepłe, przytulne pomieszczenie z przygaszonym światłem i delikatną muzyką, to niezwykle ważne elementy, które przyczynią się do tego, że twoja oaza piękna będzie perfekcyjna. Zapal świeczki zapachowe – będziesz zaskoczona jak szybko może to poprawić nastrój. Weź gorącą kąpiel i staraj się czerpać jak najwięcej korzyści  podczas swojej sesji spa. Para wodna spowoduje, że otworzą się pory skórne, dzięki czemu wszystkie składniki z kosmetyków przenikną głęboko. Rozpieść swoje włosy i skórę odżywczymi maseczkami. Nie zapomnij o nałożeniu po kąpieli balsamu lub olejku na całe ciało. Dla perfekcyjnego nastroju, przygotuj sobie smacznego drinka i ulubione owoce.

Jeśli preferujesz inną atmosferę, możesz zaprosić swoich przyjaciół na imprezę w stylu Home Spa.
W odpowiednim towarzystwie, domowe zabiegi przynoszą nie tylko świetne efekty, ale również dużo zabawy i śmiechu. Nie zapominaj również o tym, jak zbawienny wpływ na nas ma śmiech. Dzięki niemu rozluźnimy mięśnie oraz uwolnimy się od codziennego stresu – każdemu przyda się dodatkowa dawka endorfin, zwanych hormonami szczęścia.

Globalny zasięg światowego piękna…

Dzięki setkom ekspertów pracujących w GLOSSYBOX i najnowszym stylom pochodzącym
z 17 krajów, GLOSSYBOX uchodzi za  topowego łowcę trendów urodowych.GLOSSYBOX przekracza granice, mieszając międzynarodowego ducha urody i luksusu w  jednej, globalnej kampanii od Tokio, aż po Nowy Jork. Ten unikalny koncept dzielenia się doświadczeniem w zakresie dbania o urodę, dzięki jednemu eleganckiemu pudełku, oferuje markom partnerskim równe szanse zaistnienia na rynku świata urody. Już od października, począwszy od edycji Home Spa, każdy GLOSSYBOX zawierał będzie specjalnie wyselekcjonowane produkty najlepszych marek. W każdym miesiącu pudełko poświęcone będzie jednemu tematowi związanemu z urodą, co czyni GLOSSYBOX unikalnym produktem na rynku urodowym. Od kiedy, w marcu 2011 r. w Berlinie, gdzie mieści się siedziba firmy GLOSSYBOX, zostało wysłane pierwsze pudełko, GLOSSYBOX zafascynował swoim entuzjazmem w dzieleniu się niezwykłym doświadczeniem w sprawach piękna, już 17 krajów na czterech kontynentach. Dzięki udziałowi wszelkich istotnych kanałów multimedialnych i międzynarodowych sieci entuzjastów piękna, GLOSSYBOX co miesiąc pozostawia znaczący ślad w środowisku urodowym. W każdym pudełku na całym świecie, wszystkie 5 produktów jest dobieranych do profili piękności.

Pudełka dostępne są w kilku opcjach modeli subskrypcyjnych lub pakietach, a ich miesięczny koszt plasuje się między €10 a  €15. W Polsce pudełko kosztuje 49zł wraz z przesyłką kurierską.